۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۹۹۱۰۲
آیت الله خاتمی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

شباهت رفتار رهبری در شهادت حاج قاسم با رفتار امام در شهادت علامه مطهری

شباهت رفتار رهبری در شهادت حاج قاسم با رفتار امام در شهادت علامه مطهری
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: رهبری در پی این است که یک الگوی سالم و یک الگوی علاقه‌مند به اسلام و یک مجاهد برجسته مقاومت را به جوانان معرفی کنند.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگزان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: هرچند دومین سالگرد ایشان است ولی داغ سردار سلیمانی در دل رهبری معظم و مردم همچنان تازه است؛ رهبری در دیدار با خانواده ایشان به گونه‌ای سخن گفتند که گویا دیروز این شهادت اتفاق افتاده است.

وی افزود: می‌خواهم همینجا تأکید کنم که این رفتار هدفمند است و نظیر رفتاری است که امام درباره شهید مطهری داشتند؛ خیلی او را تجلیل کرد و فرمود دو روز به عزا می‌نشینم، در اربعین و سالگردش عزادارم و این رفتار امام هدفمند بود و می‌خواستند یک راه، هدف و یک منبع سالم برای اسلام شناسی را معرفی کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین ادامه داد: مسأله تکریم سردار سلیمانی نیز همینگونه است و رهبری در پی این است که یک الگوی سالم و یک الگوی علاقه‌مند به اسلام و یک مجاهد برجسته مقاومت را به جوانان معرفی کنند و بگویند راه سعادت از این رهگذر می‌گذرد.

ارسال نظرات