۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۲۴۹۰۸
فرمانده کل سپاه پاسداران:

پیشرفت های ما دشمن را عصبانی کرده است

پیشرفت های ما دشمن را عصبانی کرده است
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت جامعه ایران ناخشنود هستند، گفت: ریشه‌های عصبانیت آنها از ما، جهش ملت ایران است در حالی که ما معتقدیم ره اورد ما امنیت است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اولین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس، امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار حسین سلامی در این مراسم، با اشاره اینکه امروز به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، اظهار داشت: یک‌ ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را تشییع کردند و این حضور به قدری پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از آن یاد کردند.

وی بیان کرد: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌ کار، چنین جانفشانی می‌کند.

سردار سلامی افزود: امروز در اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم استکبار که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه این موضوع برای ما اهمیتی ندارد.

وی گفت: تمام‌ شکوه و عظمت یک‌ کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمیخواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنود هستند.

سردار سلامی تاکید کرد: ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: پروژه‌های امروز، فرهنگی، عمرانی، مذهبی و ورزشی است چرا که فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در یک اقدام هماهنگ بین شرکت آبفا، نمایندگان مجلس، بسیج و سپاه توانستند به بخشی از عهد خود نسبت به مردم عمل کنند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه همه تلاش اینست که صادق الوعد باشیم، گفت: فقر و فحشا، وعده شیطان است و امروز آن را در صفحه جهانی مشاهده می‌کنیم؛ کسانی که بدخواه این ملت هستند و نمی‌خواهند این سرزمین در صفحه جهانی درخشش داشته باشد.

او اضافه کرد: سخنان مقامات عالی رتبه نظام سلطه و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه انگیز قابل مشاهده است، آنها این‌گونه بذر فتنه در اذهان و قلوب بخشی از جامعه می‌افکنند و عده‌ای هم فریب این عملیات روانی دشمنان را می‌خورند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازی فوتبال یک بازی دوستانه است نه و یک نزاع جهانی و در واقع یک دوستی جهانی و رقابت برای رفاقت در دنیاست اما عده‌ای فریب خورده به نیابت از دشمن جشن می‌گیرند. می‌دانیم که دشمنان، امنیت ما را نمی‌خواهند و اگر سرزمینی امنیت نداشته باشد هیچ چیز دیگری ندارد، چرا که تمام شکوه یک ملت، وجود یک وادی ایمن است.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت جامعه ایران ناخشنود هستند، گفت: ریشه‌های عصبانیت آنها از ما، جهش ملت ایران است؛ در حالی که ما معتقدیم ره اورد ما امنیت است اما امنیت باید توام با آرامش، آسایش و رفاه و پیشرفت و درخشش جامعه باشد.

وی همچنین از همه کسانی که در جهاد آبرسانی و ٦٥٦ پروژه در این حوزه تلاش کردند، قدردانی و اضافه کرد: فقر و محرومیت برای ما دشمن است و آنچه که خداوند مبنی بر مغفرت و فضل وعده داده باید در سیمای جامعه ما هم ملموس و نمود عینی داشته باشد. 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شیراز یک شهر بین‌المللی است که همگان آن را به هنر و فرهنگ و تمدن و منطق و حکمت و علم می‌شناسند و شیراز باید در ظهور تمدنی کشور پرچمدار باشد.

سلامی با تصریح بر این موضوع که ما تا آخر پای این مردم می‌مانیم و صحنه خدمت رسانی را ترک نمی‌کنیم، گفت: یک دست ما شمشیر برای مبارزه با دشمنان خارجی است و برای فریب خوردگان داخلی هم ارمغان ما، بازگشت به حقیقت است.

وی بیان کرد: لبخند رضایت مردم از هر چیزی مهم‌تر است و اجازه تضعیف و تخریب این مملکت را به کسی نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امید است هرچه بلای مردم است به جان ما بخورد و کوچکترین حادثه غم انگیزی برای آنها رقم نخورد.

ارسال نظرات