۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۰۰۶
حجت الاسلام ولایی:

بصیرت برخی مردم عادی از نخبگان بیشتر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بصیرت برخی مردم عادی و کوچه بازاری از برخی نخبگان که ادعاهای کلانی دارند، بیشتر است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در گردهمایی بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه بناب اظهار داشت: اگر امروز رهبر فرزانه انقلاب بر کسب بصیرت و حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت تاکید دارند، بنا بر رسالتی که ولی فقیه زمان داراست.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه دیده بان تعالی و رشد جامعه اسلامی است، خاطر نشان کرد: اغلب مسلمانان کشورهای اسلامی از نبود رهبری بصیر، مدبر و راهنما رنج می برند، از این رو نهضت های مردمی در آن کشورها با سرکوب دیکتاتورها بی نتیجه باقی می ماند.

حجت الاسلام ولایی نهضت های اسلامی در شمال آفریقا و خاورمیانه را نشات گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلابیون این کشورها نباید اجازه دهند این انقلاب ها بدست برخی فرصت طلب مصادره شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تبعیت محض از ولایت اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت در گرو ولایت مداری و ولایت پذیری است، امروز دوران ولایت مداری در عمل است، باید در صحنه حاضر بود و سنگر ولایت را خالی نگذاشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با ترفندهای پیچیده اطلاعاتی و رسانه ای درصدد ایجاد شکاف و انحراف در خانواده های شهدا، ایثارگران، سپاهی و بسیجی هستند، چراکه اینان را خطری جدی برای خود تلقی می کنند.

حجت الاسلام ولایی با تشریح اهداف جریان فتنه در دوران پس از انتخابات اظهار داشت: شرایط امروز به حدی است که بصیرت برخی مردم عادی و کوچه بازاری از برخی نخبگان که ادعاهای کلانی دارند، بیشتر است./935/پ202/ص
ارسال نظرات