۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی ویژه معارف دینی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین شبکه تلویزیونی مذهبی ایران تحت عنوان «معارف» توسط مؤسسه دارالمعارف الشیعی و با حضور استاد حسین انصاریان راه‌اندازی شد.
پايگاه اينترنتي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از امور بین‌الملل مؤسسه دارالمعارف الشیعی، استاد انصاریان در این مراسم، راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی «معارف» را کار بسیار عظیمی دانست و گفت: از آنجا که این شبکه زمینه نشر معارف اهل بیت(ع) در عالم را فراهم می‌کند از اهمیت خاصی برخودار است.

رئیس موسسه دارالمعارف الشیعی ابراز امیدواری کرد دوستداران و عاشقان اهل بیت(ع) بتوانند حداکثر بهره‌برداری را از این شبکه داشته باشند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل مؤسسه دارالمعارف الشیعی از شبکه «معارف» به عنوان نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی مذهبی ایران یاد کرد و گفت: امروزه بهره‌مندی از ابراز تکنولوژی و ارتباطی در جهت آموزه‌های دینی و معارف اهل بیت(ع) یک ضرورت است که این مهم راه‌اندازی این شبکه را در اولویت قرار داد.

آیت پیمان، سهولت دسترسی و اجرای سریع برنامه‌ها را از مزیت اصلی این شبکه برشمرد و افزود: از آنجا که معمولا دریافت شبکه ماهواره‌ای با محدویت رو به رو است، این شبکه تلویزیونی اینترنتی در هر کجا که شبکه اینترنت باشد، امکان دسترسی را مهیا می‌کند.

وی در ادامه برنامه‌های شبکه معارف را قرائت قرآن تواشیح و سرودهای مذهبی سلسله سخنرانی‌های موضوعی آیت‌الله حسین انصاریان، استاد فاطمی‌نیا ، حجج اسلام رفیعی، نظری منفرد و دیگر سخنرانان مذهبی به خصوص اساتید بزرگوار حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید، اخبار گزارشات مذهبی و برنامه‌های ترکیبی مناسبتی ذکر کرد.

مدیرعامل مؤسسه دارالمعارف الشیعی عنوان کرد: علاقه‌مندان به معارف اهل بیت(ع) می‌توانند جهت بهره‌مندی از برنامه‌های شبکه معارف از ساعت 8 صبح تا 14 به آدرس اینترنتی www.erfan.ir مراجعه کنند./917/د102/ص

ارسال نظرات