۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۵۱۲

جمعیت الوفاق بحرین سرکوب شهروندان از سوی رژیم آل خلیفه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق بحرین سرکوب شهروندان توسط نیروهای امنیتی و مزدوران رژیم ظالم آل خلیفه را به شدت محکوم و بر مسالمت آمیز بودن راهپیمایی های معترضان تاکید کرد.
قيام ملت بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت شیعی وفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه ای، سرکوب و تیراندازی نیروهای امنیتی این کشور به معترضان و حمله مزدوران این رژیم با شمشیر و چماق به مردم را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: گسترش گروه های مسلح که با سلاح های گرم و سرد به شهروندان در مناطق مختلف حمله ور می شوند امنیت جامعه را در معرض خطر قرار داده است. این گروه ها خیابان های های شهرهای مختلف بحرین را بسته و اقدام به برپایی مراکز ایست بازرسی کرده اند و به آزار و اذیت مردم می پردازند.

الوفاق افزود: بی توجهی دولت به این پدیده و اجتماع نیروهای امنیتی با این گروه ها نشان داد که رژیم با این گروه ها همدست است و از افرادی که به مردم حمله ور می شوند حمایت می کند.

این جمعیت با تاکید بر شعارهای مسالمت آمیز متحصنان، اظهار داشت: شعارهای مسالمت آمیز همچنان استراتژی راهپیمایی کنندگانی است که در برابر نظامیان ایستاده اند و در حالی که از پرتاب سنگ نیز خودداری می کنند تیراندازی مستقیم نیروهای فاسد امنیتی به عباس احمد از جوانانی که به صورت مسالمت آمیز در حال اعتراض بود را شاهد بودیم و همگان این اقدام وحشانه و هدف قرار دادن جوانانی که در پی خواسته های مشروع خود هستند را شاهد بودیم.

الوفاق ملی اسلامی بحرین تصریح کرد: وحدت ملی و همزیستی مسالمت آمیز همچنان، انتخاب اصلی و بدون جر و بحث راهپیمایی کنندگانی است که بر اساس قوانین و معاهده های بین المللی در جستجوی مطالبات خود هستند و با توجه به اینکه این امر از برنامه های اصلی معترضان است به هیچ وجه به عملی مغایر آن اقدام نخواهند کرد.

گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم فاسد آل خلیفه، روز گذشته به سرکوب معترضان پرداخت و به سمت جوانانی که به صورت مسالمت آمیز در پی تحقق خواسته های خود بودند تیراندازی کردند.

شبکه های ماهواره ای نیز صحنه تیراندازی این نیروها از فاصله یک متری به سمت جوانی که در حال اعتراض بود را نشان دادند که موجب برانگیخته شدن احساسات جهانیان شد.

مزدوران این رژیم نیز که اکثرا بیگانگانی هستند که با هدف تغییر ترکیب جمیعت این کشور، تابعیت بحرینی گرفته اند در قالب گروه های مسلح با شمشیر، چاقو و چماق به مردم حمله ور شده و بیش از 400 تن از شهروندان تاکنون زخمی شده اند./980/گ
ارسال نظرات