۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۶۰۲
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

بیگانگان حق دخالت در امور داخلی بحرین را ندارند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور را به شدت محکوم کرد.
شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت الوفاق بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت شیعی الوفاق اسلامی بحرین، دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور را به شدت محکوم کرد و گفت: هیچ کشور و سازمان بیگانه ای حق دخالت در امور داخلی بحرین را ندارد و آنچه در روزهای گذشته مبنی بر رضایت بنده برای دخالت بیگانگان منتشر شده است کذب محض بوده و به هیچ وجه دخالت بیگانگان را تایید نمی کنم.

وی افزود: به همه کشورهای دوست و همسایه احترام می گذارم و نسبت به ادامه رابطه دوستانه با این کشورها تاکید می کنم ولی از آنان می خواهم تا در امور داخلی بحرین دخالت نکنند و رابطه خود را همانند گذشته ادامه دهند.

شیخ علی سلمان یاری گرفتن از جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد و اظهار داشت: شایعات مبنی بر اینکه بنده خواستار کمک و یاری از ایران بوده ام دروغی بزرگ است و ساخته و توهمی بیش نیست و جمعیت الوفاق هیچگاه این خواسته را مطرح نمی کند.

گفتنی است روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیخ علی سلمان از دخالت بیگانگان برای پایان دادن به وضعیت بحرانی بحرین استقبال کرده و از یاری گرفتن از ایران در صورت نیاز خبر داده بود.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته، دخالت بیگانگان در امور داخلی بحرین را محکوم کرده و نسبت به پیامدهای منفی این اقدام هشدار داد./980/گ
ارسال نظرات