۰۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۰۶۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا:

تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در سال جدید یک تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا، حرکت در جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را یک تکلیف شرعی دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری با رهنمودهای حکیمانه خود در سال جدید وظیفه همگان را در شرایط فعلی مشخص کردند.
جهاد اقتصادي


حجت الاسلام محمد علی الیاسی، رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا افزود: بالندگی و رشد و تعالی نظام در گرو پیشرفت همه جانبه آن است و باید با حفظ وحدت و یکپارچگی این امر مهم تحقق یابد.

وی اظهار داشت: کلمه‌ جهاد نوعی تلاش مقدس و از جمله مسائل مهمی است که در گفتمان دینی ما معنا پیدا می‌کند و باید در سال جدید براساس فرامین رهبری در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام الیاسی، جهاد در عرصه اقتصادی را سبب پیشرفت و تعالی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه کارگزاران و آحاد مردم وظیفه دارند در سال جدید با یک روحیه جهادی در جهت تحقق عملی پیام نوروزی مقام معظم رهبری گام بردارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا، همت و کار مضاعف در جهت عملیاتی کردن شعار جهاد اقتصادی را ضروری خواند و گفت: جهاد اقتصادی به همراه همت مضاعف می تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه اقتصاد ایران اسلامی شود.

وی، حرکت در جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را یک تکلیف شرعی دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری با رهنمودهای حکیمانه خود در سال جدید وظیفه همگان را در شرایط فعلی مشخص کردند.

حجت الاسلام الیاسی ادامه داد: جهاد اقتصادی به معنای نادیده گرفتن مسائل دینی و فرهنگی در سطح کشور نیست بلکه مسؤولان باید در کنار توجه به مسائل اقتصادی به مسائل فرهنگی و دینی نیز توجه ویژه داشته باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا با بیان این که تحول اقتصادی با تلاش همگانی در قالب پیشرفت ارزش های اسلامی و ایرانی امکان پذیر است، گفت: در سال جهاد اقتصادی روحانیت نیز باید با همه توان وارد شده و در رابطه با این پیام مقام معظم رهبری در جامعه روشنگری کنند.

وی ادامه داد: روحانیت به عنوان مأمن و پناهگاه مردم در طول سال های متمادی با مردم بوده است و با روشنگری های مداوم در طول سال ها توانسته، سهم مناسبی در افزایش رضایتمندی مردم در جامعه ایفا کند./950/ت302/ع

ارسال نظرات