۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۱۳۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

12 فروردین، پاسخ قاطع ملت ایران به مخالفان اندیشه ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران در حقیقت حمایت همه جانبه از اندیشه های والای ولایت فقیه و تودهنی بزرگی به مخالفان این اندیشه ارزشمند الهی بود، گفت: ملت ایران همواره در مسیر اندیشه های امام و رهبری گام بر می دارند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین سال 58 با رأی بیش از 98 درصدی ملت ایران رسمیت یافت.

وی 12 فروردین را روز نابودی کامل کاخ آمال طاغوتیان توصیف کرد و گفت: ملت مسلمان و ولایت مدار ایران با این انتخاب خود ثابت کردند برای استقرار یک حکومت اسلامی در مقابل همه قدرت های زورگو ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که در 12 فروردین 58 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت، بیان داشت: حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌ها و رأی 98 درصدی به جمهوری اسلامی، اسلام را بار دیگر در جهان زنده کرد.

وی از دوازهم فروردین به عنوان روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود یاد کرد و افزود: دوازدهم فروردین بزرگترین عید مردم مسلمان ایران اسلامی است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که حضور ملت ایران در تعیین سرنوشت خود در آن همه پرسی تاریخی روز تجلی حکومت عدل الهی و سربلندی ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران با رأی قاطع خود به جمهوری اسلامی نظام های طاغوتی دنیا را به انزوا کشاندند.

وی با تأکید براین که وحدت ملی مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی دردوازدهم فروردین سال 58 به رخ دنیا کشیده شد، تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری در رفراندوم تاریخ ساز سال 58 بنیان چند هزار ساله طاغوت را نابود کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دوازدهم فروردین سالروز درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا است، خاطرنشان کرد: در چنین روز مهمی شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی سه دهه گذشته ثابت کردند تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور خود را نخواهند داد، گفت: آنها با حضور ماندگار خود پاسخ کوبنده ای به مخالفان جمهوری اسلامی و اندیشه های والای امام راحل دادند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران در حقیقت حمایت همه جانبه از اندیشه های والای ولایت فقیه و تودهنی بزرگی به مخالفان این اندیشه ارزشمند الهی بود، گفت: ملت ایران همواره در مسیر اندیشه های امام و رهبری گام بر می دارند.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تثبیت آن در 12 فروردین سال 58 موقعیت استعماری و منافع سلطه گرانه دشمنان را به خطر انداخت، ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران در رأی حداکثری به جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه و نوکران آنها در داخل را نا امید کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که قبل از برگزاری رفراندوم سال 57 دشمنان، به ویژه گروه های انحرافی و التقاطی داخلی که از وابستگان غرب بودند همه تلاش خود را برای تشکیل جمهوری دموکراتیک یا جمهوری دموکراتیک اسلامی به کار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: اما قاطعیت امام راحل در تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران و همراهی ملت با نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان این که ملت ایران با حضور تاریخ ساز خود در همه پرسی سال 57 نشان دادند مردم نشان دادند که برای آن ها اسلام مهم است، ادامه داد: آنها با رأی قاطع خود به جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند تحرکات گروهک ها مخل پیشرفت کشور، آسایش و آرامش جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که آری ملت ایران به جمهوری اسلامی، پاسخ مثبت و پشتیبانی کامل از اصل ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: گروه های معاند نظام اسلامی با همکاری سلطه گران خارجی بیش از سه دهه است که همه تلاش خود را برای تضعیف جایگاه اصل ولایت فقیه به کار گرفته اند که خوشبختانه هر بار با حضور در صحنه مردم نقشه های آنها خنثی می شود.

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد، گفت: دشمنان این واقعیت را درک کرده‌اند که دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه تثبیت موفقیت‌های انقلاب در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است و به همین دلیل توطئه‌های خود را به سمت تضعیف جایگاه ناب اسلام معطوف کرده‌اند./950/ت302/ص
ارسال نظرات