۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۳۸۷
امام جمعه رفسنجان:

سازمان کنفراس اسلامی تنها عنوان اسلامی را یدک می‌کشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان، با محکوم کردن سکوت مجامع جهانی و سازمان کنفرانس اسلامی در برابر کشتار مردم بحرین، گفت: سازمان‌های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر آلت دست ابرقدرت‌های جهانی هستند و سازمان کنفراس اسلامی نیز تنها عنوان اسلامی را یدک می کشد.
انقلاب بحرين
حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه شهر رفسنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات اخیر در جهان اسلام و موج بیداری اسلامی‌ تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز همه جهان اسلام بیدار شده‌اند و این مسأله جای شکر دارد.

وی با بیان این‌که کسی نمی تواند این بیداری را از بین ببرد، تأکید کرد: موج فراگیر بیداری اسلامی را نمی‌شود خاموش کرد و ابرقدرت های جهانی و حاکمان عرب باید بدانند که با سرکوب به اهداف خود دست نخواهند یافت.

این استاد حوزه علمیه رفسنجان، با ابراز تأسف از کشتار بیرحمانه مردم بحرین خاطرنشان کرد: بحرین پاره تن ما است، ما نسبت به اوضاع بحرین ناراحت هستیم و برای پیروزی نهایی ملت این کشور دعا می کنیم.

امام جمعه رفسنجان دخالت نظامی عربستان سعودی به بحرین و کشتار مردم را لکه ننگی برای حکام سعودی عنوان و تصریح کرد: حاکمان سعودی با لشکرکشی به بحرین در کشتار مردم مشارکت کرده اند و مردم مسلمان دنیا این مسأله را هیچ گاه تحمل و فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: فجایع و اتفاقاتی که در کشور مسلمان بحرین می گذرد، بسیار دردناک و غیر قابل تحمل است و حوزه های علمیه نسبت به این عمل ننگین بپا خاسته اند و تجمعات باشکوهی را برگزار کرده اند.

مسؤول حوزه علمیه رفسنجان گفت: در شهر رفسنجان نیز این تجمع برگزار شد و طلاب و روحانیان جنایات نیروهای سعودی و بحرینی را محکوم و همدردی خود را با شیعیان و مسلمانان کشور بحرین اعلام داشتند.

وی سکوت مجامع جهانی و سازمان کنفراس اسلامی را محکوم کرد و گفت: سازمان های بین اللملی مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان ملل آلت دست ابرقدرت های جهانی هستند و هرآنچه از سوی آنها دیکته می شود، اجرایی می گردد که این مساله مایه تاسف است.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: متاسفانه سازمان کنفراس اسلامی نیز در این جریان به وظیفه خود عمل نمی کند که در این زمینه باید گفت این سازمان تنها اسم سازمان کنفراس اسلامی را یدک می کشد. /924/‌ت302/س

ارسال نظرات