۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۵۹۱
آیت الله طبرسی:

نسل کشی‌های آشکار در منطقه تنها با هدف ادامه بقای رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با بیان این که نسل‌کشی‌های آشکار در منطقه تنها به منظور ادامه بقای رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، ادامه داد: حکام عرب با این جنایت‌ها خیانت خود را به اسلام و بردگی و سرسپردگی خود را به غرب و رژیم صهونیستی نشان دادند.
آيت الله نور الله طبرسي آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان، جنایت های منطقه به ویژه بحرین را نسل کشی آشکار مردم بی گناه دانست و گفت: حکام دیکتاتور منطقه بدانند سرنوشتی همچون صدام در انتظار آنها است.

وی با اشاره به این که همکاری آل سعود در کشتار مردم بی گناه بحرین محکوم است، خاطرنشان کرد: عربستان سعودی باید بداند این گونه اقدامات ضد انسانی او در بحرین زمینه زوال و نابودی آنها را فراهم کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که همه مسلمانان دنیا در برابر جنایت های منطقه مسؤول هستند، بیان داشت: متأسفانه مردم بی گناه خاورمیانه به جرم حق طلبی به خاک خون کشیده شده اند.

آیت الله طبرسی با انتقاد شدید از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار حکام دیکتاتور منطقه خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت سکوت و زبان به دهان گرفتن نیست بلکه مدعیان دفاع از حقوق بشر باید با موضع گیری شفاف این اقدامات ضد انسانی را محکوم کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که نسل کشی های آشکار در منطقه تنها به منظور ادامه بقای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، ادامه داد: حکام عرب با این جنایت ها خیانت خود را به اسلام و بردگی و سرسپردگی خود را به غرب و رژیم صهونیستی نشان دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که همه مسلمانان دنیا باید با جدیت نسل کشی آشکار در خاورمیانه را محکوم کنند، خاطرنشان کرد: سکوت هر مسلمان در برابر این گونه حملات غیر انسانی خیانت به قرآن است.

امام جمعه ساری، خیزش های مردمی در منطقه را نشأت گرفته از انقلاب ملت ایران دانست و ادامه داد: امروز مقاومت و ایستادگی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه گذشته در برابر دشمنان الگوی مسلمانان منطقه قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روح اسلام خواهی امروز همه خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: غرب دیگر توان ایستادگی در برابر قدرت اسلام را ندارد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری ازسخنان خود به نام‌گذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و با بیان این که آحاد جامعه اسلامی باید درجهت تحقق منویات رهبری انقلاب در سال جدید گام بردارند، ادامه داد: زوایای مختلف شعار امسال باید برای سطوح مختلف جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز طرح هدفمند سازی یارانه‌ها از سال گذشته در کشور‌ گفت: استمراراین طرح بزرگ در گرو تحقق شعار امسال است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت آیت‌الله محمد باقر و خواهر این روحانی وارسته اشاره کرد و افزود: آیت‌الله محمد باقر صدر استوانه محکمی برای انقلاب اسلامی ایران و اسلام بود.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود به سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران یکی از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که باید توجه بیشتری به معیشت آنها شود./950/پ201/س
ارسال نظرات