۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۶۱۶
از سوی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه:

‌نام‌نویسی برای اعزام مبلغ در ایام فاطمیه اول آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه اعلام کرد: ‌نام‌نویسی از مبلغان برای ایام فاطمیه اول از 20 فرودین‌ماه و در تاریخ‌های مشخصی بر اساس شماره پرونده هجرت طلاب و مبلغان صورت خواهد گرفت.
معاونت تبليغ حوره


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، ‌نام‌نویسی از مبلغان برای اعزام ایام فاطمیه اول از سوی اداره کل اعزام و پشتیبانی این معاونت از طریق اینترنت آغاز شد.

بر اساس این گزارش ثبت‌نام فقط از طریق اینترنت و با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه از طریق سامانه‌ سماوات صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام برای ایام فاطمیه اول از تاریخ 20 فرودین‌ماه جاری و در تاریخ‌های مشخصی بر اساس شماره پرونده هجرت طلاب و مبلغان صورت خواهد گرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه طلاب و روحانیانی که امکان اتصال به اینترنت را ندارند می‌توانند به مدرسه علمیه معصومیه قم، طبقه دوم واحد اینترنت معاونت تبلیغ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش در این مناسبت تبلیغی برای کسانی که به ‌عنوان مربی احکام، مربی قرآن و مبلغ‌یار هستند، حکم صادر نخواهد شد.

طلاب و مبلغان علاقمند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان‌بندی ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه به نشانی 
www.mobaleghan.com مراجعه کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات