۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۶۳۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

عمل به رهنمود‌های رهبری مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره موجب سعادت و تعالی جامعه اسلامی شده است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در نخستین نشست خبری خود در سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و گفت: همه باورهای دینی، هویت فرهنگی باید از طریق جهاد اقتصادی برای جهانیان شناسانده شود.

وی با بیان این که فرهنگ سازی منویات مقام معظم رهبری در سال جدید یک ضرورت مهم است، افزود: آحاد جامعه اسلامی باید تلاش کنند تا شعار امسال در عمل محقق شود.

حجت الاسلام ابراهیمی، طرح هدفمند سازی یارانه ها را همسو با جهاد اقتصادی دانست و آن را عاملی در  مصرف صحیح و پرهیز از اسراف برشمرد و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اصحاب رسانه استان  پنج هزار و 600 خبر فرهنگی و هنری را در رسانه های خود منتشر کردند، تصریح کرد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته از سوی رسانه ها، زمینه استفاده 500 هزار مازندرانی از برنامه های نمایشگاه کتاب و فیلم فجر فراهم شده است.

وی همچنین به تلاش گسترده دشمنان برای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان از طریق توطئه نرم اشاره کرد و گفت: همه متولیان دینی و فرهنگی کشور وظیفه دارند با برنامه ریزی مناسب نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی، عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم ترین عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره موجب سعادت و تعالی جامعه اسلامی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای هزار و 300 برنامه فرهنگی سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی در استان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی همچنین از توزیع 40 هزار بسته اقلام فرهنگی نظیر خاطرات شهدا، نقد فرقه های دروغین، هدیه خوشبختی با موضوع حجاب، دفترچه خاطرات شهدای مازندران در اردوهای راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌، فرهنگ سازی منویات مقام معظم رهبری در سال 90، ساماندهی مراکز فرهنگی هنری، تولید و حمایت از هنر متعهد به جای هنر خودی و فعال شده انجمن های فرهنگی هنری و ارتقای آموزش های حرفه ای در ارشاد استان را از برنامه های امسال این نهاد فرهنگی در سال جدید برشمرد./950/پ202/س
ارسال نظرات