۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۶۸۲

گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان سراب برگزار شد‌

خبرگزاری رسا ـ نخستین گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان سراب‌، با هدف محتوا بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد.
گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان سراب برگزار شد‌
به گزارش خبرنگار خبر‌گزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمد علی حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهر، امروز در جمع فعالان قرآنی شهرستان سراب گفت: باید برای بهره‌برداری صحیح و اصولی از برنامه‌های قرآنی برنامه ریزی شود.

وی افزود: تشکیل جلسات محتوایی و تنظیم تقویم کاری منظم برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی از راهکارهای لازم برای ثمر بخش بودن فعالیت ها است.

حجت الاسلام حسینی رسیدن به اصلاح در جامعه را نیازمند ‌اصلاح فردی دانست و اظهار داشت: امام سجاد(ع) در مناجات مشهور خویش‌، شکوه از نفس سرکشی می‌کنند که به بدی‌ها امر می‌کند و فرصت توبه و بازگشت را به تأخیر می اندازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب با تاکید بر آمادگی این اداره به همراهی با فعالان فرهنگی و قرآنی منطقه تصریح کرد: باید این فعالیت‌ها آسیب‌شناسی شده، و با رفع نقص‌های احتمالی بر محتوای برنامه‌ها افزوده شود.

حجت الاسلام حسینی پرهیز از موازی‌کاری و تمرکز بخشیدن به برنامه‌ها را سبب ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی اعلام کرد.

در ادامه گردهمایی، ‌حاضران شرکت کننده در جلسه‌، هرکدام پیشنهادهای خود را ارائه کردند و مقرر شد تا این پیشنهادها جمع بندی و پس از نظرات کارشناسی مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، در شهرستان سراب دو مؤسسه قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب و یک مؤسسه دیگر وابسته به دارالقران آموزش و پرورش‌، دو کانون فرهنگی تبلیغی مساجد و 68 هیأت مذهبی به فعالیت فرهنگی‌، تبلیغی در حوزه دین مشغول اند./949/پ202/س
ارسال نظرات