۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۸۸۲

نماینده پارلمان عراق از حمایت آمریکا از منافقین به شدت انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ رئیس هیئت روابط خارجه پارلمان عراق از حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین به شدت انتقاد کرد.
شيخ همام حمودي از رهبران مجلس اعلاي اسلامي عراق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ همام حمودی از رهبران مجلس اعلای اسلامی و رئیس هیئت روابط خارجه پارلمان عراق در مصاحبه با خبرنگاران، اظهارات روبرت گیتس وزیر دفاع آمریکا درباره تمدید مدت حضور اشغالگران در عراق را رد کرد.

وی گفت: سخنان روبرت گیتس مبنی بر تمدید مدت حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق و دعوت از گروه های سیاسی برای ارائه درخواست عدم خروج اشغالگران به دور از حقیقت است و از همه گروه های سیاسی می خواهم تا وضعیت حساس جاری در کشور را به خوبی درک کنند و با مقدم شمردن مصالح عمومی کشور بر مصالح فردی و حزبی، موضع یکپارچه ای بگیرند.

حجت الاسلام حمودی از حمایت وزیر دفاع آمریکا از منافقین به شدت انتقاد کرد و افزود: گیتس که حمایت خود را از منافقین اعلام کرده و خواستار اجرای قوانین بین الملل درباره آنان شده بود بهتر است در امور داخلی عراق دخالت نکند و به فکر مسائل کشور خود باشد.

رئیس هیئت روابط خارجه پارلمان عراق تصریح کرد: در نظام آمریکا که به صورت فدرالی است بی اعتمادی میان مسوولان بیداد می کند و همه مقامات از یکدیگر هراس دارند.

وی با اشاره به عدم وجود درگیری های مذهبی در عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت عراق دارای عشایر و قبایل یکپارچه ای است و مذاهب موجود در این کشور از گروه های افراطی عاری است با مشکلات طایفه ای مواجه نیست و عشق به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ویژگی اصلی این ملت به شمار می آید./980/گ
ارسال نظرات