۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷
معاون مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی:

دفتر مرکز ملی پاسخگویی در مشهد و تهران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به شروع فعالیت دفتر این مرکز در اصفهان گفت: راه‌اندازی نمایندگی‌های این مرکز در مشهد و تهران در حال مطالعه است و بزودی تاسیس می‌شود.
مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني


حجت الاسلام اسماعیل روشن‌تر، معاون مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت:‌ با توجه به تعداد زیاد مراجعات تلفنی و غیر تلفنی با این مرکز و وجود ظرفیت‌های مناسب در استان‌های دیگر، مدیران مرکز ملی پاسخگویی بر آن شدند تا از ظرفیت های سایر استانها هم در این زمینه استفاده شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست نمایندگی این مرکز  در 12 بهمن 1389 در استان اصفهان آغاز به کار کرد و در مرحله بعد، دفاتر مشهد و تهران هم در حال مطالعه است که ان شاء الله بزودی فعالیت آنها هم آغاز خواهد شد.

وی اصافه کرد: این دفاتر به صورت مستقل عمل نمی‌کند، بلکه کسانی که با شماره 09640 تماس می‌گیرند به اپراتور دفتر مرکزی قم متصل می شوند و توسط اپراتور به یکی از پاسخگویان دفتر قم یا اصفهان وصل می‌شوند.

وی اشاره کرد: در دفتر اصفهان حدود سی نفر به فعالیت مشغولند و تمام فعالیت هایی که در دفتر قم انجام می شود را تنها به صورت تلفنی انجام می دهند./922/ت303/ع

ارسال نظرات