۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ولی فقیه فصل الخطاب همه امور کلیدی کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس شورای اسلامی، ولی فقیه را فصل الخطاب همه امور مهم و کلیدی کشور دانست و پیروی از حکم مقام معظم رهبری را وظیفه همه مسؤولان قوه سه گانه جمهوری اسلامی خواند.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که مسؤولان قوای سه گانه نظام جمهوری اسلامی ایران باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند، اظهار داشت: وحدت و همدلی مسؤولان نظام اسلامی باید زبانزد همه جهانیان باشد و پرداختن به برخی اختلافات در نظام اسلامی نادرست و دور از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ملت، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: سرپیچی از دستورات و فرامین مقام معظم رهبری توسط برخی از مسؤولان ناآگاه سبب تهیه خوراک برای دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن و از بین بردن ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نظام مقدس اسلامی ایران نباید هیچ گونه اختلافی بین مسؤولان بوجود بیاید و رسانه های جمعی و گروهی نباید این اختلافات را بزرگ و جنجالی جلوه دهند و ذهن افکار عمومی را مشوش و جو سالم جامعه را به جوی ناآرام و هرج و مرج تبدیل شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، با تأکید بر این که رسانه گروهی نمادی از اراده ملت ایران هستند، ابراز داشت: رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها باید جو جامعه را سالم نگه دارند و نباید با توزیع و چاپ برخی اخبار که به مصلحت نظام اسلامی نمی باشد، جو آرام و ایده آل جامعه را به جوی ناسالم و دلخواه استکبار جهانی برای پیاده سازی توطئه های خود تبدیل کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: رسانه ها به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری خوب و دقیق توجه کنند تا با نشر یک خبر سبب از هم گسستگی بین مردم و مسؤولان شوند و هماره منویات فرماندهی کل، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را سرلوحه کاری و نصب العبن خود قرار دهند.

وی، به خدمات و فعالیت های ارزنده دولت نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: باتوجه به این که مقام معظم رهبری از خدمات شایان دولت دکتر احمدی نژاد حمایت و قدردانی کرده اند و وظیفه همه مسؤولان و آحاد جامعه پیروی و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود ولایت فقیه را فصل الخطاب همه امور مهم و کلیدی کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری درهر جایی که مشاهده کنند مسؤول یا نهادی بر خلاف مصالح جمهوری اسلامی حرکت کند با درایت و تدبیر خود وارد می شوند و حکم حکومتی صادر می کنند و پیروی از حکم مقام معظم رهبری وظیفه همه مسؤولان قوه سه گانه جمهوری اسلامی است./9461/ت302/ج

ارسال نظرات