۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۲۰۰
رییس دانشگاه معارف اسلامی:

از دست دادن بحرین هزینه سنگینی برای استکبار جهانی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه معارف اسلامی گفت: منافع اقتصادی، مذهبی، منطقه‌ای و آینده خاورمیانه موجب شده است تا همه قدرت‌ها دست به دست هم دهند تا دیکتاتور بحرین را حفظ کنند.
حجت الاسلام كلانتري رييس دانشگاه معارف اسلامي


حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: کشور بحرین از آنجایی که ناوگان پنجم آمریکا در آن استقرار دارد و همسایه جمهوری اسلامی ایران است شرایط فوق العاده ای دارد.

وی ادامه داد: بحرین یکی از دو آب روهای جهان است که اقتصاد از آنجا شکل می‌گیرد.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: از دست دادن بحرین برای استکبار بسیار پر هزینه است و این منطقه جغرافیایی با مصر و سایر کشورها متفاوت است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیشتر مردم این کشور دارای مذهب تشیع هستند، ادامه داد: تجربه تاریخی نشان داده است که اگر تحولی در یک کشور شیعی اتفاق بیفتد تا سال‌های سال نوید بخش جهان خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در انقلاب های شیعی به دلیل قوی بودن بنیه فکری و زیر بنای اصیل، امکان انحراف وجود ندارد.

وی گفت: منافع اقتصادی، مذهبی، منطقه ای و آینده خاورمیانه موجب شده همه قدرت ها دست به دست هم دهند تا دیکتاتور بحرین را حفظ کنند.

رییس دانشگاه معارف اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دفاع از مظلومین را سرلوحه دیپلماسی خود قرار داده است و در این راه هیچ ابایی از تهمت‌های دشمن دارد.

وی با اشاره به امواج تبلیغاتی ایران هراسانه در جهت رفع حمایت ایران از قیام های منطقه ای گفت: زمانی که عراق به ایران حمله کرد و ایران به دفاع از خود پرداخت، آنها ایران را متهم کردند.

وی گفت: امروز ترفندها و ابزارهای استکبار جهانی برای مردم رو شده است و دیگر کسی فریب این تبلیغات را نمی خورد.

استاد دانشگاه معارف اسلامی بیان داشت: ناوگان گسترده خبری استکبار جهانی در حال مخابره اخبار علیه ایران و اسلام است اما مستضعفین عالم به دروغ گویی دشمن واقف شده اند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات