۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۳۱۲
فرزند شهید مطهری:

اخلاص و صراحت کلام شهید مطهری امروز در آیت الله مصباح قابل مشاهده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از فرزندان شهید مطهری با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی برای دفاع از اسلام به واکنش افراد و گروه ها توجه نمی کند، گفت: امروزه اخلاص و صراحت شهید مطهری در آیت الله مصباح یزدی قابل مشاهده است.
حجت‌الاسلام محمد مطهري حجت‌الاسلام محمد مطهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مطهری از فرزندان شهید مطهری، شامگاه پنج شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید مطهری با آیت الله مصباح یزدی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: با گذشت زمان نه تنها ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

وی گفت: برگزاری مراسم سالگرد شهید مطهری، بزرگداشت یک نفر نیست، بلکه بهانه ای است برای بزرگداشت یک تفکر و باید توجه داشت که راه روشن در آثار شهید مطهری در همه زمینه ها و عرصه ها وجود دارد.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به جامعیت آثار شهید مطهری، گفت: انسان وقتی به انحرافات دوره اصلاحات نگاه می کند و این روزها که مکتب ایرانی و امثال آن را می شنویم و به آثار علامه مطهری توجه می کنیم می بینیم که ایشان گویی برای پاسخ به نیازهای امروز کتاب و اثر نوشته اند.

وی با تشریح وجوه تمایز شهید مطهری با سایر شخصیت ها و افراد، واکنش محور نبودن را یکی از شاخص های اصلی این شهید بزرگوار دانست و گفت: ایشان در زندگی علمی و سیره عملی خود واکنش محور نبود.

حجت الاسلام محمد مطهری ادامه داد: اگر ایشان شخصیت می خواست بر اساس واکنش ها جلو بیاید نباید هفتاد درصد آثار ایشان چاپ می شد و کاربرد این جمله که فعلا به صلاح نیست به هیچ وجه در وجود ایشان نبود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: وقتی پای اسلام در میان باشد واکنش افراد و گروه ها برای ایشان مطرح نیست.

حجت الاسلام مطهری خاطر نشان کرد: امروزه اخلاص و صراحت شهید مطهری در علامه مصباح یزدی قابل مشاهده است، چرا که ایشان هرجا خطری اسلام را تهدید کند، هیچگونه ملاحظه کاری ندارند.

حجت الاسلام مطهری اضافه کرد: امیدواریم به برکت وجود شخصیت هایی همچون علامه آیت الله مصباح یزدی کشتی انقلاب اسلامی از تلاطم ها به سلامت عبور کند و به سلامت برسد و راهی که شهید مطهری در پیش گرفت ادامه داشته باشد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات