۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸
آیت الله طبرسی:

رهنمودهای حکیمانه رهبری همواره دری از سعادت به روی نظام اسلامی می‌گشاید

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای را نعمتی الهی برای نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تدابیر و رهنمودهای حکیمانه ایشان همواره دری از سعادت به روی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران می گشاید.
آيت الله طبرسي آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع کارکنان سپاه کربلای استان که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب از همان روز‌های پیروزی انقلاب به دنبال اختلاف و تفرقه در کشور بودند، گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه کارگزاران نظام باید هوشیار باشند تا کوچک‌ترین بهانه ای به دست دشمن ندهند.

وی‌ وحدت و همدلی را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه باید حول محور ولی فقیه حرکت کنند و از دودستگی و اختلاف به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه ساری، اختلاف را عامل تضعیف نظام و انقلاب در برابر نظام سلطه برشمرد و تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر مسأله وحدت و همدلی میان مردم تأکید داشته و دارند، چون در غیر این صورت انقلاب به اهداف عالیه خود نخواهد رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به وحدت سی ساله ملت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور تأثیرگذار خود در مقاطع حساس همه توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کردند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود، تبعیت محض از ولایت و رهبری را تنها را سعادت و رستگاری دانست و بیان داشت: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که براساس ولایت فقیه پایه گذاری شده باید زیر پرچم ولایت و رهبری گام برداریم.

امام جمعه ساری، ولایت فقیه عامل اقتدار و بالندگی نظام اسلامی عنوان کرد وبا بیان این که تا زمانی که ولی فقیه حافظ این نظام هستند، هیچ‌گونه نگرانی نخواهیم داشت، چون ولی فقیه زمان کشتی انقلاب را همیشه به ساحل امن و آرامش هدایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نبود رهبری عالم، حکیم، مدیر و مدبر را یکی از مهم‌ترین ضعف های انقلاب های منطقه خواند و بیان داشت: اگر مردم مسلمان منطقه رهبری هچون حضرت آیت الله خامنه ای داشتند به یقین خیلی زودتر از اینها قیام‌های آنها به نتیجه می‌رسید.

آیت الله طبرسی، به فتنه‌های سال 88 اشاره کرد و با بیان این که روشنگری‌ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری آتش فتنه های دشمنان کینه توز انقلاب را در آن مقطع خاموش کرد، بیان داشت: اگر حضور و نقش‌آفرینی رهبر معظم انقلاب نبود به یقین دشمنان مشکلات متعددی را برای کشور ایجاد می‌کردند.

وی، حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی، 22 بهمن و دیگر مقاطع حساس انقلاب را پاسخ به ندای ولی فقیه و حمایت و پشتیبانی قاطعانه از نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همیشه حافظ نظام و انقلاب بوده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای را نعمتی الهی برای نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تدابیر و رهنمودهای حکیمانه ایشان همواره دری از سعادت به روی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران می گشاید.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با گرامی‌داشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، از وی به عنوان شخصیتی جامع‌شناس، زمان‌شناس و ولایت‌مدار یاد کرد و گفت: آن روحانی والا مقام همواره در خط ولایت و رهبری بود و هیچ‌گاه از مواضع خود در این خصوص عقب‌نشینی نکرد.

وی با بیان این که استاد شهید مطهری خود را مطیع محض ولایت می‌دانست و خاطرنشان کرد: وی در راستای عمل به فرامین ولایت فقیه هیچ‌گونه انحرافی نداشت.

امام جمعه ساری همچنین به ولایت‌مداری پاسداران انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و با بیان این که نیروهای سپاه پاسداران همیشه به نظام، انقلاب و رهبری وفادار بوده و هستند، تصریح کرد: برادران سپاهی حفاظت از ارزش های انقلاب، امام و رهبری را وظیفه اصلی خود می دانند و هیچ گاه اجازه سوء استفاده به دشمن را نداده اند./950/پ201/س
ارسال نظرات