۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۶۳۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان:

موج بیداری اسلامی منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اظهار داشت: امروز سکاندار بیداری اسلامی در منطقه رهبر معظم انقلاب است و دولت و مسؤولان باید در این مسیر حرکت کنند و نگذارند معادلات سیاسی مانع حرکتشان شود.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه های اهواز با بیان این که جهان اسلام در حال درک موقعیت استثنایی و مهمی است گفت: بدون تردید اتفاقات اخیر منطقه و کشورهای عربی بخشی از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلابی است که مبتنی بر دین و شعار توحید است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان خوزستان با اشاره به اینکه کانون مبارزات در کشور های اسلامی در نماز های جمعه شکل گرفته است، اظهارداشت: آنچه که بر دل و جان و زبان مردم جریان پیدا کرده انتشار می یابد اسلام است.

حجت الاسلام شفیعی به برخی تحلیل های ناقص در خصوص اتفاقات اخیر منطقه توسط برخی افراد داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: برخی افراد و تحلیلگران در خارج و داخل کشور این گونه القاء می کنند که حرکت های ملت مسلمان با طراحی قدرت های بزرگ صورت گرفته است که بسیار تحلیل عجیب، سست و بی پایه ای است.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه حاکم است در تمامی کلمات و سخنان امام خمینی (ره) در دوران رهبری ایشان وجود دارد، امام (ره) این وقایع را با نگاه توحیدی پیش بینی کرد و سقوط دولت های حاکم و فاسد عربی را به مسلمانان بشارت داد.

مسؤول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) به حاکمان کشور های عربی به صراحت فرمودند که با خدا باشید و به ملت خود دل ببندید زیرا اتکاء به آمریکا شما را در مقامتان حفظ نخواهد کرد.

وی خطاب به برخی تحلیلگران داخلی و خارجی که در تحلیل های خود دچار اشتباه شده اند گفت: تحلیلگران باید از پشت اتاق های خود بیرون بیایند و ببینند که رهبر انقلاب در همان روز های اول اعلام کردند که این بیداری اسلامی است، متوقف نخواهد شد تا موقعی که خاورمیانه جدید را رقم بزند.

حجت الاسلام شفیعی از سقوط حاکمان جور و فساد ابراز خوشحالی کرد و افزود: ما در انتظار سقوط حاکمان غاصب، جنایت کار و شیوخ فاسدی هستیم که در کشور بحرین جز خیانت به ملت اسلامی کاری انجام نداده اند؛ در آل سعود و آل خلیفه چیزی جز فساد اخلاقی، شکم بارگی و جنایت وجود ندارد.

این مقام مسؤول بین داشت: ما این خط و راه را دنبال و از مردم مسلمان و شیعه بحرین تا زمانی که بر ظالمان و مفسدان فائق آیند حمایت میکنیم و اعلام میداریم که امت اسلامی در هیچ جا کوتاه نخواهد آمد و جز سرنگونی حاکمان غاصب و فروپاشی حکومت آنها به چیز دیگری رضایت نخواهیم داد.

وی گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید جوامع بین المللی را فراخوان کند که چرا در برابر این نسل کشی و جنایات آل خلیفه و آل سعود سکوت اختیار کردند؛ مسؤولان باید به پیروی از رهبر معظم انقلاب مسؤولیت خود را در این برهه از زمان در خصوص حمایت پرنشاط از بیداری اسلامی و حرکت ملت بحرین به خوبی انجام دهند./9455/پ202/ص
ارسال نظرات