۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۷۵۶

آغاز به کار نمایشگاه فرهنگی فاطمیون در ارومیه

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ایام فاطمیه، نمایشگاه فرهنگی فاطمیون در ساختمان مرکزی دادگستری آذربایجان غربی برپا شده است.
فاطميه حضرت زهرا فاطميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمیه، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اقدام به برپایی نمایشگاه فاطمیون در ساختمان مرکزی دادگستری کل استان کرده است.

در این نمایشگاه که تا 17 اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی دادگستری کل استان دایر است، کتب مختلف و اقلام فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در حاشیه این نمایشگاه، بروشور و بسته‌های فرهنگی و تبلیغی مناسب با محتوای آشنایی با سیره و سلوک حضرت زهرا (س) به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

این نمایشگاه شامل قسمت های نمادین مختلفی چون کوچه بنی هاشم، بیت سلمان، بیت عمار، بیت ابوذر و بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا‌(س) است.

در طول برگزاری این نمایشگاه معنوی هر روز در بین الصلاتین برگزاری نماز ظهر و عصر مجلس سخنرانی و عزاداری با حضور قضات و کارمندان دادگستری برگزار خواهد شد. 

قابل‌ ذکر است، تزیین کوچه بنی هاشم با استفاده از نقش و نگارهای آن زمان جلوه معنوی و خاصی را به نمایشگاه داده است که هر بیننده ای را محزون کرده و شریک غم و غضه های مولای متقیان و حسنین می کند./936/پ203/س
ارسال نظرات