۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۸۶۲
استاد حوزه علمیه:

شهید مطهری از معماران فکری انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اهواز، شهید مطهری را از معماران فکری انقلاب دانست و افزود: افکار انقلابی استاد شهید مرتضی مطهری سبب شد که او از معماران فکری انقلاب اسلامی لقب گیرد.
شهيد مطهري
حجت الاسلام حمید ابراهیمی، استاد حوزه علمیه اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به فعالیت‌های شهید مرتضی مطهری در زمان انقلاب اشاره و تصریح کرد: فعالیت شهید مطهری در پیروزی انقلاب بسیارمؤثر بود و آینده‌نگری و دور اندیشی او سبب شد که امام خمینی(ره) او را از معلمان انقلاب اسلامی ایران معرفی کند.

استاد حوزه علمیه، با بیان این‌که سخنان استاد مطهری هدایتگر مردم در هر برهه‌ ای از زمان است، یادآورشد: سخنان و کتب شهید مطهری راهنما و هدایتگر مردم در زمان خفقان و تاریکی اوائل انقلاب بود که همین فعالیت‌های مؤثر استاد سبب ناامیدی و خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمن در آن زمان شد.

استاد حوزه علمیه، کتب شهید مطهری را در راستای جهت دهی افکار مردم بسیار مؤثر دانست و اذعان داشت: کتب شهید مطهری همواره دارای تازگی و مقبولیت خاصی در بین متفکران جهان بوده است؛ چرا که این کتاب‌ها بر گرفته ازعمق تفکرات استاد بوده ‌اند.

وی عملکرد شهید مطهری در آگاه سازی افکار مردم را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: همواره شهید مطهری در برابر انحراف‌های استکبار مبارزه می‌کرد و مردم را با کتاب‌‌ها و سخنرانی‌‌های خود آگاه می‌ساخت و مسؤولان نیز باید روحیه استکبار ستیزی را از شهید مطهری الگوی خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه، به توطئه دنیای استکبار در به انزوا کشاندن کتاب‌ های شهید مطهری اشاره و تأکید کرد: برخی از جاهلان بر این تصورند که کتاب‌های شهید مطهری دیگر قابل مطالعه نیست، اما باید گفت تفکری که مبنا و پایه اش اسلام است هیچ گاه کهنه و قدیمی نمی‌شود./9464/ت303/س
ارسال نظرات