۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۹۶۷
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان:

اخلاص و زمان شناسی دو عنصر موفقیت شهید مطهری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ویژگی های معرفتی، علمی و فقهی شهید مطهری گفت: اخلاص و زمان شناسی استاد مطهری دو دلیل موفقیت وی درعرصه تبلیغ است.
حجت الاسلام مهدي زرشناس، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان
حجت الاسلام مهدی زرشناس، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مصادف بودن روز معلم با شهادت استاد مطهری بهترین گام در راستای تقدیر از معلمان دلسوز و زحمتکش جامعه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان افزود: شهید مطهری با سخنرانی ها، نشست های علمی و تدریس خود آموزه های اسلام را برای آحاد جامعه اسلامی بیان کرده است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر ویژگی های معرفتی، علمی و فقهی شهید مطهری خاطرنشان کرد: اخلاص و زمان شناسی استاد مطهری دو دلیل موفقیت وی در عرصه تبلیغ است.

این مبلّغ حوزه علمیه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که «آثار شهید مطهری بدون استثنا مفید است»، بیان داشت: کتب و آثار این عالم بزرگوار برگرفته از مبانی اسلامی و دینی و برای آحاد جامعه اسلامی ارزشمند و مفید است.

حجت الاسلام زرشناس، با بیان این که کتاب های شهید مطهری همواره تازگی و جذابیت خاصی دارد، تصریح کرد: اندیشه و حکمت استاد مطهری که درک تاب های خود گنجانده است مربوط به هیچ زمان و یا سن خاصی نیست.

این پژوهشگر حوزه علمیه در پایان سخنان خود مطالعه، مسابقه و مناظره در خصوص کتاب های استاد مطهری را موجب آشنا شدن جوانان با شخصیت فکری و علمی این دانشمند و متفکر جهان اسلام دانست./9463/ت303/ع

ارسال نظرات