۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۲۹۰
پایان سفر رهبر جریان صدر عراق به قطر؛

مقتدی صدر: با اتحاد می توانیم اشغالگران را از کشورهای اسلامی اخراج کنیم

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق در دیدار با امیر قطر تاکید کرد که با اتحاد و یکدلی می توان به اشغال کشورهای اسلامی پایان داد.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر عراق ديدار مقتدي صدر با پادشاه قطر سفر مقتدي صدر به قطر سفر مقتدي صدر به قطر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق که برای دیدار دیدار با پادشاه قطر و بررسی آخرین تحولات کشور بحرین به دوحه سفر کرده بود روز گذشته به نجف اشرف بازگشت.

وی در این سفر با «حمد بن خلیفه آل ثانی» پادشاه قطر دیدار کرد و آخرین تحولات کشورهای عربی خصوصا قیام ملت بحرین را مورد بررسی قرار داد.

پادشاه قطر بر تلاش وی برای پایان دادن به بحران در بحرین تاکید کرد و اظهار داشت که در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام صدر همچنین در محل اقامت خود با خبرنگاران و برخی از مسوولان شبکه الجزیره دیدار و آنان را به بی طرفی در انتشار خبر و تلاش برای گسترش مفاهیم وحدت و برادری اسلامی دعوت کرد.

رهبر جریان صدر عراق در یکی از مساجد دوحه حضور یافت و پس از اقامه نماز وحدت به همراه شهروندان اهل سنت این کشور، سخنرانی کرد.

وی گفت: بنده با تعصب نسبت به تشیع و سنت به شدت مخالف هستم و باید به نمادهای دینی یکدیگر احترام بگذاریم و در برابر خشونت هایی که به نام دین انجام می گیرد بایستیم. اگر ما به ریسمان وحدت چنگ بیاندازیم می توانیم فلسطین را آ‍زاد و اسرائیل را از خاک این کشور اخراج کنیم.

سید مقتدی صدی تاکید کرد: اشغالگری مشکلات فراوانی را برای ما بوجود آورده است و در صورتی که با هم متحد شویم کشورهای اسلامی را از وجود اشغالگران عاری می سازیم./980/ب902/گ
ارسال نظرات