۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۴۳۱
روحانیون بحرینی ساکن قم:

ایستادگی در برابر نظام های فاسد شرعا واجب است/آمریکا مسوول جنایت های وحشیانه ملت بحرین است

خبرگزاری رسا ـ استادان و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم از شهروندان این کشور خواستند تا با تمام توان در برابر ظلم و فساد نظام آل خلیفه بایستند.
راهپيمايي در بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، استادان و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم مقدس در بیانیه ای، ادامه اشغال بحرین توسط نیروهای سعودی را به شدت محکوم و بر لزوم مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به ادامه جنایت های نظام آل خلیفه علیه ملت و اشغال بحرین توسط نیروهای اشغالگر سعودی از همه شهروندان می خواهیم تا صبور باشند و با همه امکانات لازم در برابر جنایت های رژیم آل خلیفه و آل سعود بایستند و بدانند که سکوت و کوتاه آمدن در برابر ظلم و ستم جایز نیست.

طلاب علوم دینی بحرینی افزودند: شرع و عقل بر ما واجب ساخته است که نسبت به نظام های دیکتاتور و ظالم بی تفاوت نباشیم و از شیوه های مختلف برای ریشه کن کردن فساد و ظلم و انحراف رژیم استفاده کنیم. مردم برای رسیدن به این منظور باید به شدت هوشیار باشند و فریب برنامه ها و وعده های کذب نظام را نخورند و بدانند که در پس این وعده ها و سخنان زیبا، چهرهای کینه توز و وحشی صفتی وجود دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: مسوولیت کامل جنایت های وحشیانه علیه ملت بحرین و زیرپا گذاشته شدن حقوق بشر در این کشور بر عهده شیطان بزرگ یعنی آمریکاست و به دولت این کشور می گوییم که اقدامات آنان ثمری ندارد و خشم و نفرت ملت ها از نظام های خائن و ظالم نظیر آل خلیفه و آل سعود رو به افزایش است.

روحانیون بحرینی پایبندی به وحدت اسلامی را خواستار شدند و تصریح کردند: از شهروندان بحرینی می خواهیم تا در این شرایط حساس، وحدت اسلامی و همبستگی ملی خود را حفظ کنند و وظیفه شرعی خود را نسبت به خانواده های شهدا و بازداشت شدگان و کارمندان اخراج شده از یاد نبرند و آگاه باشند که پیروزی نزدیک است و وعده الهی به زودی محقق خواهد شد./980/ب902/گ
ارسال نظرات