۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۵۰۷
مدیرعامل خبرگزاری فارس:

هر طلبه و دانشجو باید خود یک رسانه انقلاب اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ مقدم فر در جمع طلبه های حوزه علمیه شهرستان بناب گفت: امروز باید در سینه طلاب و دانشجویان ایرانی شعار «وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة» هک شود و هر طلبه و دانشجو باید خود یک رسانه انقلاب اسلامی باشد.
مقدم فر مدير عامل خبرگزاري فارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حمید رضا مقدم فر،مدیرعامل خبرگزاری فارس روز گذشته در جمع طلبه های حوزه علمیه بناب گفت: امروزه شعار دانستن حق مردم است از سوی قدرت های استکباری جهان به شعار دانستن آنچه که ما می خواهیم حق مردم است تغییر یافته است.

مقدم فر با بیان اینکه دشمنان با انواع ابزارهای تبلیغی درصدد مقابله با انقلاب اسلامی می باشند افزود: 32سال است که آنها تلاش می کنند تا با استفاده از رسانه های قدرتمندی که در اختیار دارند تصویری ترسناک و وارونه از انقلاب اسلامی ارائه دهند.

مدیر عامل خبرگزاری فارس با اعلام اینکه 95درصد اخبار و رخدادهای جهان از سوی رسانه های متعلق به صهیونیست به دنیا مخابره می شود اظهارداشت: امروزه سه کشور امریکا،انگلیس و فرانسه در حالی که 7درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند حجم عظیمی از اطلاع رسانی وقایع جهان را بر عهده دارند.

این کارشناس رسانه و ارتباطات یادآورشد: در حالی که یکی از این خبرگزاری های متعلق به صهیونیست ها در تهران 120خبرنگار در تهران دارد به هیچ یک از خبرگزاری های مستقل ایرانی اجازه داده نمی شود دفتر خبری در واشینگتن دایر کنند.

مقدم فر با طرح این پرسش که چرا با وجود ان همه قدرت برتر رسانه ای و ابزارهای بسیار پیشرفته ارتباطی دشمنان نتوانسته اند از نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی ملت ها جلوگیری کنند گفت: پاسخ این سئوال در فطری و الهی بودن بودن پیام انقلاب اسلامی نهفته است چراکه پیام انقلاب اسلامی بر دل و جان انسان ها می نشیند.

وی اضافه کرد: افزون بر الهی و فطری بودن پیام انقلاب اسلامی ،استواربودن این پیام ها بر صدق و راستگوئی از دیگر علت های پذیرش پیام انقلاب اسلامی از سوی ملت ها و ناکام ماندن دشمنان اسلام در مهار انقلاب اسلامی بوده است.

این صاحب نظر در عرصه اطلاع رسانی و رسانه در ایران تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ناکام مانده اند ولی باید هوشیاری خود را در برابر انها حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اسحله امروز دشمنان بر علیه نظام اسلامی رسانه است و دشمنان امروز با ابزارهای جنگ نرم به جنگ ما آمده اند.

مقدم فر تاکید کرد : امروز باید در سینه طلاب و دانشجویان ایرانی شعاروأعدوا لهم ماستطعتم من قوه هک شود و هر طلبه و دانشجو باید خود یک رسانه انقلاب اسلامی باشند.
وی طلاب و دانشجویان را به حضور پررنگ در عرصه رسانه ای به ویژه فضای مجازی توصیه کرد./949/پ202/ص
ارسال نظرات