۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۵۶۲
مدیر کل تبلیغات خراسان شمالی:

طلاب در فعالیت‌های تبلیغی حضور جدی داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تبلیغ را از رسالت‌های مهم حوزویان دانست و بر حضور جدی طلاب در عرصه‌های تبلیغی تاکید کرد.
حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در جمع طلاب و فضلای خراسان شمالی مقیم قم با اشاره به جایگاه روحانیت، گفت: رسالت بزرگی بر دوش شما طلاب نهاده شده و باید قدردان چنین فرصت و موقعیتی باشید.

وی افزود: امروز حوزویان باید تمام توان خود را به کار ببندند تا پاسخگویی نیازهای جامعه باشند؛ زیرا تشنگان علم و معرفت در جهان امروز بسیار افزایش یافته است.

وی تبلیغ را از رسالت‌های مهم حوزویان دانست و تصریح کرد: طلاب هرگز نباید از این وظیفه مهم خود فاصله بگیرند و همیشه آماده تبلیغ معارف اسلامی باشند و با حضور خود در میان جوانان و نوجوانان، آن‌ها را از خطر گمراهی نجات دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: دشمنان در تلاشند با ترفندهای مختلف جوانان را از ما بگیرند؛ بنابراین حضور طلاب و مبلغان در میان جوانان ضروری به نظر می‌رسد.

وی تاکید کرد: شرایط خاصی در جهان حاکم است و باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم معارف اسلامی را به جهانیان ابلاغ و آن‌ها را از گمراهی نجات دهیم.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا اظهار کرد: امروز فضای بهتری در کشور فراهم شده و طلاب باید از این فرصت برای تبلیغ فرهنگی و دینی بهترین بهره‌ها را بگیرند؛ زیرا همه نگاه‌ها به سوی حوزویان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که فعالیت‌های ارزنده‌ای در حوزه علمیه خراسان شمالی آغاز شده است از طلاب و فضلای این استان که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند خواست با بازگشت به دیار خود، فعالیت‌های کلیدی و فرهنگی را بدست بگیرند./917/پ202/ص
ارسال نظرات