۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰
امام جمعه شادگان خوزستان:

رسیدن به اهداف مقدس انقلاب در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان خوزستان، با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه اظهار داشت: همه مسؤولان و ملت در هر جایگاهی که باشند باید از ولی فقیه تبعیت کرده تا به جامعه به اهداف مقدس انقلاب اسلامی برسد.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمد سواری، امام جمعه شادگان خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان، با بیان این که شکرانه پاسداشت نعمت ولایت فقیه، تبعیت از توصیه‌ها و فرامین ایشان است، گفت: همه مسؤولان و ملت در هر جایگاهی که باشند باید از ولی فقیه تبعیت کرده تا به جامعه به اهداف مقدس انقلاب اسلامی برسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شادگان خوزستان، در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: با توجه به توطئه جهانی، دشمنان همه امکانات فکری، فرهنگی و بودجه را برای انسجام نیروهای هم‌پیمان خود در راستای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند.

امام جمعه شادگان خوزستان با بیان این که با توجه به برنامه‌های دشمنان و ورود آنها با تمام قوا، مسؤولیت و رسالت مسؤولان نظام به مراتب سنگین‌تر شده است، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب نیز از این زاویه است که دشمن انسجام داخلی را هدف قرار داده است؛ در یک نظام مبتنی بر ساختار پایدار که بخواهد به اهداف بلند خود برسد، باید چندین ظرفیت در راستای بالندگی جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری روی گروه‌های مختلف و مسؤولان از جمله این ظرفیت‌ها است که با اندکی سرمایه‌گذاری روی آن، ضریب هم‎بستگی نیروها و قوای سه‌گانه که در کشور مسئولیتی دارند، بالا می‌رود؛ لازمه رسیدن به هم‎بستگی بالا نیز این است که مسؤولان به جای پرداختن به ایرادات و نقاط ضعف یا بهانه تراشی، روی پروژه خدمت و پیشرفت جامعه تمرکز کنند که اولین قدم در این راستا، تمکین به قانون است.

حجت الاسلام سواری، با بیان این که باید قانون اساسی به عنوان اساسی‌ترین محور میثاق مسئولان و نظام قرار گیرد و همه به وظایف مشخص شده در قانون عمل کنند، گفت: لازمه رسیدن به وحدت بین مسئولان اجرای هرچه بهتر و بیشتر قانون اساسی بین مسئولین نظام است که رهبری نیز در دیدار اخیر درباره آن اشاراتی داشتند.

امام جمعه شادگان خوزستان، ادامه داد: قانون اساسی، مسؤولیت سنگینی را برای رهبری مشخص کرده و وجود ایشان نعمت عظیمی در حق کل شیعیان و مسلمانان است و باید این فرموده امام(ره) که: «پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به انقلاب شما آسیبی نرسد » را آویزه گوش خود قرار داد.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه شکرانه پاسداشت نعمت ولایت فقیه تبعیت از توصیه‌ها و فرامین ایشان است، گفت: باید همه مسئولان و مردم در هر جایگاهی از ایشان تبعیت کنند تا به اهداف انقلاب برسیم؛ با توجه به فقه پویای جعفری و ظرفیت‌های رهبری، ولایت فقیه در تحریم تنباکو و سایر مواقع علیه استکبار قیام کرد و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نیز از جایگاه ویژه‌ای در پیروزی و تداوم آن برخوردار بود./9455/پ202/ص
ارسال نظرات