۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۷۷۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اندیشه‌‌ متعالی انقلاب به‌ گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه‌ای تأثیرات انقلاب ملت ایران اسلامی دانست و گفت: امروز اندیشه‌های متعالی انقلاب اسلامی به گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه‌ای تأثیرات انقلاب ملت ایران اسلامی دانست و گفت: امروز اندیشه‌های متعالی انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب در دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی به دنبال یک بیداری در جهان اسلام بود، افزود: امروز آن وعده بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی عملی شده و ما شاهد یک خیزش عظیم مردمی در کشورهای مسلمان منطقه هستیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار بیداری اسلامی در خاورمیانه است، تصریح کرد: امروز ملت‌های مسلمان منطقه انقلاب و مردم ایران اسلامی را الگو خود قرار داده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه دنیا به حقانیت شریعت محمدی پی برده اند، تصریح کرد: اسلام دین حق بوده و خواهد بود و این مسأله را می‌توان امروز در خیزش‌های مردمی خاورمیانه به روشنی دید.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که تجربه ثابت کرده است که کشورهای استکباری نظیر آمریکا هیچ گاه به دنبال تأمین منافع کشوری دیگر نیستند و تنها به منافع خود می اندیشند، تصریح کرد: تحولات اخیر خاورمیانه ثابت کرد، زمانی که کشوری دیگر منافعی را برای آمریکایی ها به دنبال نداشته باشد این کشور مستکبر به راحتی آن را کنار خواهد زد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با اشاره کشتار مردم بی گناه منطقه از سوی مزدوران برخی کشورها، تصریح کرد: موج عظیم حرکت های مردمی در خاورمیانه را نمی توان با کشتار و جنگ مسلحانه منحرف کرد؛ چون امروز مرم مسلمان منطقه دیگر علاقه ای به حضور حاکمان دیکتاتور و سرسپرده خود در رأس حکومت ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با گذشت هر روز دامنه بیداری اسلامی در دنیا گسترش پیدا می کند، ادامه داد: در آینده ای نه چندان دور دامنه این حرکت های آزادی خواهانه همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که امروز مستکبران عالم از خیزش های مردمی در منطقه هراسان هستند، بیان داشت: آنها باید بدانند که توانایی رویارویی با قدرت عظیم اسلامی را ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که نظام سلطه در سه اخیر از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرد، ادامه داد: راه انداختن جریان ایران‌هراسی و متهم‌کردن انقلاب اسلامی به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر به ناحق و ناجوانمردانه از جمله مهم‌ترین اتهاماتی بود که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان تکرار کردند./950/ت302/س
ارسال نظرات