۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۱۵۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ترویج پوشش اسلامی مهم‌ترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، ترویج فرهنگ حجاب را یکی از راه‌های مقابله با ناتوی فرهنگی غرب معرفی کرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، جمعی از فعالان عفاف و حجاب ادارات آموزش و پرورش گیلان امروز در نخستین روز هفته زن با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار به نقش ارزنده زنان در جامعه اشاره و خاطر‌نشان کرد: زنان تأثیر بسزایی در امور جامعه، تربیت فرزندان و پیشرفت خانواده دارند.

امام جمعه رشت، به اشاره به ظهور دین اسلام و ارزش و اعتبار زنان در دین اسلام خاطر‌نشان کرد: با توجه به تلاش رسانه‌ای بیگانه در ترویج بی حجابی و بی‌بند‌وباری، دختران جامعه ‌هرچه بیشتر با حجاب و اثرات ارزشمند آن آشنا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ماندگاری و تداوم هر انقلاب و آرمان‌های آن را مشروط به تربیت نسل‌های ارزش‌مدار دانست و گفت: زنان مهم‌ترین رکن تربیت نسل ارزش‌مدار و عدالت‌خواه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، هجمه‌های گسترده ضد فرهنگی غرب را نسبت به زنان نشانه تأثیر‌گذاری این قشر در تداوم انقلاب دانست و گفت: ترویج فرهنگ حجاب یکی از راه‌های مقابله با ناتوی فرهنگی غرب است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، نقطه آغاز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از خانواده خواند و خاطر‌نشان کرد: مادران در جامعه اسلامی در خط مقدم مقابله با ناتوی فرهنگی غرب هستند.

امام جمعه رشت، با بیان این‌که داشتن حجاب و عفاف به معنای گوشه گیری از اجتماع نیست، تصریح کرد: حضرت زهرا(ع) سرور زنان جهان هستند که با داشتن حجاب از ولایت دفاع کردند و تاریخ شیعه را رقم زدند./950/پ202/س
ارسال نظرات