۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۲۵۶
عضو ارشد اخوان المسلمین:

بهبود روابط ایران و مصر نظام صهیونیستی را در معرض خطر قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد اخوان المسلمین مصر، بازگشت روابط دوستانه میان ایران و مصر را سبب در خطر افتادن نظام صهیونیستی عنوان کرد.
كمال الهلباوي عضو ارشد اخوان المسلمين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه الکوثر، «کمال الهلباوی» عضو ارشد اخوان المسلمین و رئیس مرکز پژوهش های تروریسم در لندن، بر لزوم بهبود روابط میان ایران و مصر تاکید کرد و گفت: بهبود روابط میان جمهوری اسلامی ایران و مصر به صلاح ملت های دو کشور است و مصالح امت اسلامی را نیز تامین می کند.

وی با اشاره به ناکامی نقشه های رژیم صهیونیستی علیه ایران افزود: اسرائیل تلاش فراوانی کرد تا جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزند و این کشور را از پیشرفت و تقویت بازدارد، ولی همه این تلاش ها ناکام مانده است و ایران از قدرت های برتر جهان به شمار می آید.

کمال الهلباوی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای را درمنطقه دارد و نقش این کشور در حفظ امنیت منطقه غیرقابل انکار است.

عضو ارشد اخوان المسلمین تاکید کرد: بازگشت روابط دوستانه میان ایران و مصر، نظام صهیونیستی را در معرض خطر قرار می دهد و بر همین اساس است که اخوان المسلمین از بهبود این روابط به شدت استقبال می کند./980/ب902/گ
ارسال نظرات