۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۴۲۴
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

تابستان فرصت مناسبی برای اجرای طرح‌‌های دانش‌افزایی طلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه ‌علمیه آذربایجان غربی با بیان این‌که دروس حوزه های علمیه در تابستان نمی تواند به طور کامل تعطیل شود، گفت: تابستان بهترین فرصت برای اجرای طرح های دانش‌افزایی طلاب است.
حجت الاسلام جواد قهرماني، مدير حوزه هاي علميه آذربايجان غربي


حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دروس حوزه های علمیه در تابستان نمی تواند به طور کامل تعطیل شود، اظهار داشت: سعی شده است که در ایام فراغت تحصیلی طلاب، دروس حوزوی با استفاده از روش ها و سبک های جدید برای طلاب ارائه شود.

وی با بیان این‌که تابستان بهترین فرصت برای اجرای طرح های دانش افزایی طلاب است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تخصصی، طلاب می توانند از این فرصت در راستای تقویت اخلاق، معنویت و همچنین ارتقای سطح علمی خود بهره بگیرند.

حجت‌الاسلام قهرمانی با بیان این‌که طرح‌های ملی ویژه اوقات فراغت بیشتر زیر نظر حوزه علمیه قم برگزار می شود، تابستان را مناسب‌ترین زمان برای بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه علمیه قم دانست و تصریح کرد: درصدد هستیم تا شرایط و بستر حضور اساتید مجرب و متخصص حوزه های برتر کشور را با هدف بالابردن سطح علمی و آموزشی طلاب استان مهیا کنیم.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: تربیت نیروی نخبه حوزوی با پشتوانه قوی علمی همگام با ارتقا سطح معنوی جامعه از اولویت های اساسی در برنامه‌ریزی‌های حوزه علمیه استان است که در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای تعطیلات تابستان انجام شده است./936/ت303/س

ارسال نظرات