۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۴۹۶
مدیر حوزه علمیه خوهران آذربایجان غربی خبر داد؛

پذیرش 460 نفر در حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: بر اساس نتایج آزمون ورودی، 460 نفر در حوزه های علمیه خواهران استان مشغول تحصیل خواهند شد.
آزمون خواهران طلبه
حجت الاسلام محمدرضا غنی زاده، مدیرحوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری آزمونهای ورودی کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه های علمیه خواهران افزود: آزمون ورودی مقطع کارشناسی(سطح یک و دو) با حضور 800 نفر در سه حوزه امتحانی ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار شد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی حوزه های علمیه خواهران استان 400 نفر است که بر اساس نتایج جذب خواهند شد.

به گفته این مسؤول، در حال حاضر بیش از 800 نفر در حوزه های علمیه خواهران در شهرهای شاهین دژ، میاندوآب، نقده، خوی، سلماس و ارومیه مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام غنی زاده از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی نیز خبر داد و گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد(سطح 3) با حضور 60 متقاضی در رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآنی برگزار شد.

به گفته مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآنی از سال گذشته در ارومیه آغاز شده است که هم اکنون نیز 40 نفر از طلاب خواهر استان به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول تحصیل در این رشته هستند.

وی اضافه کرد: 25 نفر از طلبه‌ها به صورت حضوری و بیست نفر غیرحضوری و به روش مکاتبه ای و مجازی در سطح 3 حوزه اشتغال به تحصیل دارند.

حجت الاسلام غنی زاده، ظرفیت پذیرش سطح 3 حوزه علمیه خواهران را در سال‌جاری چهل نفر اعلام کرد./936/پ202/س
ارسال نظرات