۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۶۳۹
عضو خبرگان رهبری:

استکبار به دنبال تحرکات فرسایشی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: استکبار جهانی با ترس از نهضت بیداری مردم منطقه، به دنبال تحرکات فرسایشی در منطقه است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه مراغه اظهار داشت: نهضت بیداری مردم کشورهای منطقه، با وجود تبلیغات سوء دشمنان صبغه ای اسلامی دارد.

وی با بیان این که استکبار جهانی با ترس از نهضت بیداری مردم منطقه، به دنبال تحرکات فرسایشی در منطقه است، خاطر نشان کرد: تحرکات اسلام خواهی مردم منطقه نباید متاثر از تبلیغات منفی رسانه های غربی متوقف شود، جهان اسلام سال ها قبل بایستی چنین شرایطی را برای نابودی کفر تجربه می کرد که متاسفانه بارها اسیر توطئه های رسانه ای غرب شد.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه دشمن مسلمانان تفکرات افراطی و التقاطی گروه های انحرافی است، تصریح کرد: امروز دشمنان با کمترین هزینه مسلمان کشی به راه انداخته اند، آل سعود که ادعای خادم الحرمین آنها گوش فلک را کر کرده است، امروز دست به فجیع ترین جنایات بشری می زند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: باراک اوباما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، با تغییر مواضع خود مبنی بر بازگشت رژیم اشغالگر به مرزهای 1967، درصدد جلب نظر موافق این رژیم جعلی است.

وی با بیان اینکه حیات آمریکا و رژیم صهیونیستی به هم گره خورده است، گفت: همان‌گونه که سیدحسن نصرالله اعلام کرد؛ تنها راه آزادی قدس شریف، مقاومت و مقابله با جنایات ضدبشری صهیونیزم در منطقه است.

امام جمعه مراغه با اشاره به درخواست مردم مصر بر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی خاطر‌نشان کرد: موج بیداری اسلامی مردم خاورمیانه به زودی در قلب اروپا، طومار نظام استکباری و استعماری را در هم خواهد پیچید./935/پ202/س
ارسال نظرات