۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۶۸۴

عالم برجسته اهل سنت سوریه تخریب مساجد در بحرین را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ عالم برجسته اهل سنت سوریه تخریب مساجد در بحرین را محکوم کرد و این اقدام را مخالف با دین اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) دانست.
تخريب مسجد در بحرين شيخ عبدالرحمان ضلع
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالرحمان ضالع از علمای برجسته اهل سنت در سوریه، روز گذشته در گفت و گو با شبکه خبری العالم، تخریب مساجد در بحرین را محکوم کرد و این اقدام را مخالف با جوهره دین اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) دانست.

شیخ ضالع با خاطرنشان ساختن آیه مبارکه «وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَنْ یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ وَسَعَى فِی خَرَابِها»، (کیست ستمکارتر از آن که نگذاشت در مسجدهاى خدا نام او را یاد کنند و در ویرانى آنها کوشید)، بر ضرورت احترام به مساجد که خانه خدا هستند و برای یاد خداوند و بازگشت به سوی او برپا شده اند، تاکید کرد.

وی با محکوم کردن رویکرد دوگانه غرب در برخورد با انقلاب های مردمی منطقه، نسبت به دسیسه های بزرگی که علیه ملت های مسلمان تدارک دیده اند، هشدار داد و گفت: هدف غرب از این دسیسه چینی ها، پایمال کردن خون مسلمانان و به یغما بردن ثروت آنهاست.

این عالم سوری با اشاره به تلاش آمریکا برای برافروختن آتش کشمکش های طایفه ای و پشتیبانی آنها از برخی انقلاب های منطقه در راستای تحقق اهدافشان از به کارگیری سیاست قلع و قمع علیه ملت های مسلمان انتقاد کرد و سران بحرین و دیگر کشورها را تن دادن به خواسته های ملت خود و احترام به حقوق آنها فراخواند./981/ب902/گ
ارسال نظرات