۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۷۳۵
با حضور سه تن از کارشناسان حوزوی؛

بازتاب اندیشه‌های امام خمینی در جهان معاصر بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی بازتاب اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جهان معاصر با حضور سه تن از کارشناسان و محققان حوزوی در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.
امام خميني (ره) امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نشست علمی بازتاب اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان معاصر با حضور سه تن از کارشناسان و محققان حوزوی در خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست علمی حجج‌الاسلام محمد حسن زمانی معاون امور بین الملل حوزه های علمیه کشور، عبدالحسین خسروپناه عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و غلامرضا بهروز لک رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی به بررسی اندیشه های امام خمینی(ره) در جهان معاصر خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید، بررسی ابعاد اندیشه امام خمینی(ره) و تاثیر آن بر جریانات فکری ایران معاصر، تاثیر اندیشه امام خمینی (ره) بر جهان اسلام و جنبش های اسلامی و بازتاب بین المللی اندیشه امام خمینی (ره) سه محور اصلی این نشست علمی به شمار می آید.

گفتنی است، این نشست علمی، سه شنبه دهم خرداد ماه از ساعت 17 در خبرگزاری رسا به نشانی قم، خیابان 45 متری شهید صدوقی، کوچه 39، پلاک 11 برگزار می شود. /901/پ203/ص
ارسال نظرات