۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳
آیت الله شبستری:

مسلمانان جهان باید زودتر پیام امام راحل را عملی می‌کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: اگر مسلمانان سال ها قبل پیام صریح امام راحل را دریافته بودند، امروز شاهد قلدری عده ای دیکتاتور وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی نبودیم.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کاروان دوچرخه سواران راهیان نور هیأت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی امروز با بدرقه آیت الله شبستری برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم بهشت زهرای تهران شدند.

این کاروان متشکل از 25 دوچرخه‌سوار از شهرهای تبریز و مراغه و یک دوچرخه سوار روشندل است که مسیر تبریز، میانه، زنجان، قزوین و تهران را طی خواهند کرد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم بدرقه این کاروان که در مقابل بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، در سخنانی به تشریح ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت.

وی اظهار داشت: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، بایستی در جهت تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و افکار متعالی امام راحل اهتمام داشته باشد، چراکه امروز شاهد صدور ارزش های انقلاب در دیگر کشورهای جهان هستیم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به برخی پیش بینی های امام خمینی(ره) در خصوص وضعیت جهان اسلام خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان سال ها قبل پیام صریح امام راحل را دریافته بودند، امروز شاهد قلدوری عده ای دیکتاتور وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی نبودیم.

آیت الله شبستری با بیان اینکه ارتباط امت و امام راحل عاطفی و معنوی بوده است، گفت: جایگاه ولایت فقیه به قدری در نظام اسلامی ارزشمند و سازنده است که موجب تحولات شگرف در سطوح مختلف بین المللی می شود، چنانکه نهضت بیداری مردم منطقه را باید حاصل روشنگری های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز نیز با وجود گذشت 22 سال از ارتحال ملکوتی آن رهبر سفر کرده، مردم همچنان در ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل حضوری پرشور و دشمن‌شکن دارند.

وی در پایان با اشاره به سفارش اکید امام راحل به مقوله ورزش خاطر‌نشان کرد: همان‌گونه که در آموزه‌های دینی اسلام نیز سفارش شده؛ داشتن جسمی سالم ضامن توسعه همه جانبه جامعه خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات