۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۹۱۰
با محوریت شهدای روحانی خراسان؛

تله فیلم «سروها ایستاده می‌میرند» تولید می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تله فیلم «سروها ایستاده می میرند» در خصوص شهدای روحانی خراسان رضوی در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی این استان تهیه و تولید می شود.
شهداي روحاني
حجت الاسلام سلیمانی مقدم، دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از تهیه وتولید تله فیلمی در خصوص شهدای روحانی این استان خبر داد و گفت: این تله فیلم تلویزیونی به سفارش ستاد یادواره شهدای روحانی توسط صداوسیمای خراسان رضوی جهت اکران در نخستین اجلاسیه شهدای روحانی این استان آماده می شود.

وی با اشاره به بازیگری چهار تن از هنرمندان برجسته کشوری در این اثر، افزود: این تله فیلم که به کارگردانی امیر اطهر سهیلی در حال تولید است به مدت یک ساعت به بررسی ویژگی‌های برجسته زندگی شهدای روحانی می‌پردازد.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم ادامه داد: ده فیلم مستند نیز در خصوص زندگی شهدای روحانی شاخص استان در حال ساخت است که تا کنون بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان ابراز داشت: این مستندها هر یک به مدت سی دقیقه در دو بخش مصاحبه با اطرافیان و آشنایان شهید و بخش داستانی تولید می شوند.

وی تصریح کرد: مستندهای یاد شده در خصوص شهیدان سیدعباس موسوی قوچانی، کامیاب، محمد نیرومند، غلامحسین گوذری، علی خاکسار، سیداسماعیل موسوی، مهدی یعقوبی و قاسم صادقی است.

قابل ذکر است، نخستین اجلاسیه شهدای روحانی خراسان رضوی تیرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود./930/ت302/س
ارسال نظرات