۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۰۸۹
آیت الله مدرسی:

پایه های قدرت حکام بحرین و یمن متزلزل شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای کربلا پایه های قدرت حکام ظالم بحرین و یمن را متزلزل توصیف کرد.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از مراجع تقليد كربلا
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» از مراجع تقلید شهر مقدس کربلا در پایان درس تفسیر قرآن کریم که روز گذشته با حضور جمع کثیری از علما، روحانیون و طلاب حوزه علمیه این شهر برگزار شد بر لزوم عدم فرمان پذیری از حکام ظالم تاکید کرد و گفت: خداوند متعال همواره از مردم می خواهد تا از علما و صالحین پیروی و از فرمان پذیری از حکام ظالمی که فساد را در زمین گسترش می دهند به شدت خودداری کنند.

وی افزود: سرفرود آوردن و دفاع از حاکمان ظلم به هر بهانه ای که انجام بگیرد قابل پذیرش نیست، مردم باید هوشیار باشند و بدانند ظالم در هر صورتی ظالم است و اگر به حمایت از این افراد بپردازند سرنوشت ذلت باری در انتظار آنان خواهد بود.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: ظالمان به هیچ وجه نمی توانند سعادت دنیا و آخرت را برای مردم فراهم کنند، زیرا به تنها چیزی که می اندیشند پست و قدرت است و شهروندان برای آنها بی اعتبار هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به ظلم و ستم حکام کشورهای عربی اظهار داشت: برخی از حکام عرب نظیر حاکم بحرین و یمن، هنگامی که خشم و غضب مردم را مشاهده کرده اند از شهروندان می خواهند تا با آنان گفت و گو کنند. مردمی که بارها به وعده های این حکام ظالم اعتماد کرده اند دیگر حاضر نیستند به آنها اطمینان کنند.

وی تاکید کرد: حکام ظالم بحرین و یمن هرآنچه که دوست داشتند بر سر شهروندان مظلوم و بی دفاع آوردند و هم اکنون که پایه های قدرت خود را متزلزل می بینند درخواست گفت و گو و مذاکره با مردم هستند./980/ب902/گ
ارسال نظرات