۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۵۵۱

دومین همایش استانی ولایت فقیه در هریس آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش استانی‌«‌ولایت فقیه‌» با هدف تبیین اندیشه های رهبر معظم انقلاب در شهرستان هریس از توابع استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پرویز آژیده، معاون استاندار آذربایجان شرقی، صبح امروز در همایش استانی ولایت فقیه که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه شعله‌های فتنه خوابیده؛ اما دشمن بیکار ننشسته و هر لحظه در فکر توطئه است.

وی خاطر‌نشان کرد: زمانی فتنه های داخلی و خارجی دشمنان بی‌ثمر خواهد شد که ما در تمامی عرصه های علمی و صنعتی به جایگاه مطمئن دست یابیم و این وظیفه امروزی همگان است تا در سنگر ولایت به دنبال رشد و تعالی نظام اسلامی باشیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر شناساندن اندیشه‌های الهی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: هنوز قدرشناس گوهر ولایت در داخل کشور نیستیم، در مقطع کنونی دفاع از حریم ولایت جزء واجب ترین اعمال محسوب می شود.

همچنین حجت الاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه شهرستان هریس در سخنانی اظهار داشت: همایش استانی «‌ولایت فقیه » در محورهای ویژگی های رهبری در نظام ولایت، مقایسه حکومت اسلامی با سایر حکومت ها، نقش ولایت فقیه در عبور کشور از بحران ها، نقش ولایت و حکومت اسلامی در بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، و اهداف مقام معظم رهبری از نامگذاری سال جهاد اقتصادی برگزار می‌شود.

وی ولایت‌مداری را رمز سعادت بشریت دانست و گفت: جریان انحرافی اخیر مهم‌ترین هدف خود را ضربه به اصل ولایت فقیه و شبهه افکنی در اعتقادات دینی مردم که به خاطر آن انقلاب کرده اند، قرار داده است.

حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که دشمنان مهم‌ترین مطالبه امروز رهبری نظام را بصیرت و دشمن‌شناسی عنوان کرد و افزود: همگان در برابر خون شهدا و مجاهدت علمای سلف مسؤولیم، امام راحل و شهدا حق حیات بر ملت ایران دارند.

گفتنی است، این همایش به همت دفتر امام جمعه هریس، فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه هریس، بخشداران هریس و خواجه، دانشگاه پیام نور و آزاد، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‌های هریس، خواجه، زرنق، کلوانق و بخشایش، کتابخانه عمومی و جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات