۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۵۷۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اندیشه مهدوی نجاتبخش بشر از گمراهی و انحراف است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداه کل تبلیغات اسلامی گیلان، تبیین جایگاه مهدویت و مفهوم انتظار در جامعه را ضروری دانست و گفت: اندیشه مهدوی نجاتبخش بشر از گمراهی و انحراف است.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در همایش کانون منتظران ظهور در تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: یکی از روش‌های جنگ فرهنگی دشمنان،‌ گسترش دادن شبهات مخالفان عقیده مهدویت است.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت را ضروری خواند و افزود: ما باید در مقابل فعالیت‌های مسموم دشمنان اسلام هوشیار باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که انبیاء کار هدایت مردم و نجات آنها از طاغوت و ظلم را به عهده داشتند، افزود: انبیا مردم را به طرف بندگی خداوند هدایت کردند.

وی ادامه داد: دشمن در برابر حقی که انبیا آن را تبیین کردند همواره سعی در به کرسی نشاندن باطلی هستند که حق را تحت‌الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که استمرار انقلاب اسلامی پایبندی به آرمان‌های شهدا، امام راحل و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام در مقابل حق در دین اسلام گروه‌های انحرافی را ایجاد کردند.

وی گفت: همه باید در مقابل نحله‌های انحرافی دشمنان بصیرت داشته باشیم و بدانیم که حتی نماز بدون بصیرت بی‌فایده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که دشمنان پایه اصلی این انقلاب را هدف قرار داده‌اند، افزود: آنها قصد دارند اساس و ریشه انقلاب را در نطفه خفه کنند ولی تاکنون نتوانستند به این مقصود خود دست یابند و تنها گرد خود می‌چرخند.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به دکترین مهدویت در مراکز تخصصی و پژوهی خاطرنشان کرد: باید اندیشه مهدویت در بطن همه قوانین، اندیشه‌ها، کتاب‌ها و دانشگاه‌ها گنجانده شود و مراکز تخصصی آن را پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، هدف صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام در‌باره شبه افکنی و ایجاد انحراف در مقوله مهدویت را سست کردن ایمان مردم نسبت به مهدویت دانست و گفت: دشمنان اسلام در سال‌های اخیر اقدام به انجام طرحی جهانی کرده‌اند تا شرایط و امکانات لازم را برای از بین بردن مسئله مهدویت و خالی کردن اصول مهدویت از محتوای اصلی آن فراهم آورند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که دشمنان در سال‌های اخیر با ترفندهای مختلفی به دنبال ایجاد شبهه در بحث مهدویت به عنوان یکی از اصول اعتقادی مسلمان هستند، خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه مهدویت و مفهوم انتظار در جامعه اسلامی سبب جهانی شدن تفکر اسلامی می‌شود و انتظار ظهور در نظام اسلامی نباید تنها درحد مفاهیم انتزاعی باقی بماند.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به شبهات ایجاد شده در عرصه مهدویت از سوی دشمنان اسلام، افزود: مبلغان دینی باید با پاسخگوی این شبهات مطرح شده از سوی دشمنان قسم خورده باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات