۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

توسعه کمی و کیفی اعزام مبلغ در مناسبت های تبلیغی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در سال جاری با تغییر در کیفیت و تعداد برنامه‌های اعزام، این برنامه‌ها توسعه کمی و کیفی قابل توجهی پیدا کرده است.
توسعه کمی و کیفی اعزام مبلغ در مناسبت های تبلیغی


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد زادهوش، با تشریح فعالیت‌های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که اعزام مبلغ از وظایف ذاتی این معاونت است افزود: اعزام نخبگان، اعزام بشیران جوان، اعزام در طرح هجرت تابستان، ائمه جماعات در مدارس، کاروان های تبلیغی نور و نمایشگاه های ملی و بین المللی از جمله فعالیت های معاونت در بخش اعزام است.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) با بهره گیری از اساتید حوزه و دانشگاه در موضوعات معرفی و نقد وهابیت، بهائیت،عرفان های کاذب، صوفی گری و جریان تبشیری و باستان گرا با توجه به نیاز های فرهنگی جامعه و شبیخون فرهنگی دشمن از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام زادهوش بیان داشت: تهیه محتوای تبلیغی و متن آموزشی و بسته های آموزشی تصویری برای مبلغان و اعزام مبلغان به مناطق خاص از دیگر اقدامات این معاونت جهت پاسخگویی به نیاز فکری و فرهنگی جامعه است.

وی ادامه داد: تولید نشریات علمی و فرهنگی متعدد از قبیل سلام بچه ها، سنجاقک، پوپک، پاسدار اسلام، پیام زن، معارف اسلامی، آفرینه و منبر با محتوایی ارزشمند و بروز برای اقشار مختلف جامعه نیز از ظرفیت های این معاونت است که در امر تبلیغ موثر واقع شده است.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به رویکرد جدید دفتر مبنی بر تخصصی شدن امر تبلیغ اظهار داشت: توجه ویژه این معاونت به ارتقای سطح توانمندی مبلغان و جذب مبلغ با شرایط خاص و همچنین برگزاری دوره آموزشی پودمانی از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر است.

وی گفت: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی تبلیغی برگزاری همایش های تبلیغی مختلف در راستای برجسته کردن نقاط قوت و شناسایی ظرفیت های تبلیغی و برگزاری نشست های تخصصی است که از مهمترین آنها می توان به نشست های هنری و ادبی، تکنولوژی تبلیغ وعقاید و اندیشه ها اشاره کرد.

حجت الاسلام زادهوش به مرکز تربیت مبلغان برای تبلیغ در خارج از کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد:این مرکز جهت آموزش مبلغان برای تسلط به زبان های خارجی برای تبلیغ در خارج از کشور در نظر گرفته شده است.

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت بهره گیری از هنر در تبلیغ بیان داشت: تولیدات فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه های ادبی و آموزشی پویا نمایی، همایش علمی هنر تبلیغ، جشنواره عکس حوزه و روحانیت از دیگر برنامه های این معاونت می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: برگزاری نشست کمیته هدایت تبلیغی برای همه استان ها جهت شناسایی نیاز ها و ظرفیت های تبلیغی هراستان نیز از فعالیت های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی است. /916/د102/ع

ارسال نظرات