۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۶۸۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

شناخت جریان‌های انحرافی ویژگی بارز شهید بهشتی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شناخت جریان‌های انحرافی از ویژگی‌های بارز شهید بهشتی در زمان حیات ایشان بود.
سيد شريف حسيني، نماينده اهواز در مجلس


سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای مجلس اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گفت: ترور شخصیت‌های شاخص پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دستور کار دشمنان نظام قرار گرفت که نشان‌دهنده ضعف آنان در مقابله منطقی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان ویژگی های شهید بهشتی تأکید کرد: شناخت گروه‌ها و جریان های انحرافی از ویژگی های بارز این شهید مبارز بود که به صراحت می توان او را نخستین شخصی قلمداد کرد که به مبارزه با جبهه نفاق در اوایل انقلاب اسلامی پرداخت و نیت پلید آنها را برای مردم تبیین کرد.

عضو مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی مدیون خون شهدا است خاطرنشان کرد: اگر در برهه کنونی، نظام جمهوری اسلامی ایران خود را در جایگاه عزت و بزرگی می‌بیند به برکت خون شهدا و نخبگان این مرز و بوم است.

حسینی به ضعف دشمنان نظام در مقابله منطقی با جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: پس از بی ثمر ماندن اقدامات دشمن جهت جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اقداماتی از جمله ترور بزرگان و شخصیت های علمی کشور از اول انقلاب تاکنون دست زد که تا به امروز به نتیجه ای نرسیده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، وظیفه رسانه ها و مطبوعات در زمان التهاب جامعه را بسیار مهم برشمرد و اذعان داشت: رسانه ها وظیفه سنگینی در زمینه آرام کردن فضای جامعه دارند./9464/ت303/ع

ارسال نظرات