۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۶۹۷
شخصیت های اسلامی لبنان:

کشف شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی پیروزی جدیدی برای مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ انجمن و شخصیت های اسلامی لبنان، کشف شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله را پیروزی جدیدی برای مقاومت عنوان کردند.
شيخ عبدالناصر جبري از علماي سني لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هفتگی «انجمن و شخصیت های اسلامی لبنان» که صبح دیروز در این کشور برگزار شد تجاوزات مستمر صهیونیست ها به مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرد و تخریب قبرستان مامن الله در قدس در برابر دیدگاه جهانیان و مدعیان عدالت، آزادی و مساوات را تجاوزی آشکار علیه همه بشریت و اعتقادات دینی خواند.

علما و اندیشمندان لبنانی حاضر در این نشست که به ریاست شیخ عبدالناصر جبری از علمای برجسته اهل تسنن و معاون رئیس جبهه عمل اسلامی برگزار شد جامعه جهانی و سازمان های حقوقی را به برخورد با رژیم صهیونیستی دعوت کرد و خواستار لغو عضویت این رژیم در همه سازمان های جهان شد.

این نشست، سخنان سید حسن نصر الله را همانند همیشه صادقانه، شفاف و شجاعانه خواند و کشف شبکه جاسوسی وابسته به اسرائیل توسط حزب الله که به ناکامی دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل منجر شد را موفقیتی بزرگ عنوان کرد.

حاضران در این نشست تاکید کردند: کشف این شبکه جاسوسی پیروزی جدیدی برای راه و روش مقاومت در برابر حمله های آمریکا و شکستی برای قوی ترین دستگاه اطلاعاتی جهان بود، این پیروزی به لطف خداوند متعال و حکمت، درایت و مسوولیت مقاومت که چشم های بیدار حفاظت از امنیت کشور در برابر تجاوزات امنیتی و نظامی هستند حاصل شد.

نشست انجمن و شخصیت های اسلامی، مصلحت ملت و کشور لبنان را در همبستگی با دولت و ایستادگی در برابر سنگ اندازی ها در راه فعالیت حکومت عنوان کرد.

گفتنی است سید حسن نصرالله، جمعه شب در سخنانی از بازداشت سه جاسوس میان اعضای حزب الله لبنان خبر داد و تاکید کرد که ارتباط دو تن از این جاسوس ها با سیا قطعی شده و یکی از آنها تنها پس از 5 ماه از جذب شدن به سیا بازداشت شده است.

وی اظهار داشت هنگامی که اسرائیل از نفوذ میان عناصر این حزب ناکام ماند، دست به دامان آمریکا شد و سازمان سیا نیز در این زمینه توفیق چندانی نداشت./980/ب902/گ
ارسال نظرات