۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰

اولین دوره آموزشی سرگروه های طرح صالحین در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان از برگزاری اولین دوره آموزشی سرگروه‌های طرح صالحین در اصفهان خبر داد.
طرح صالحين


حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با تغییر استراتژی دشمن در جنگ نرم و مورد هدف قرار دادن اندیشه و اعتقادات جامعه، رویکرد فرهنگی برنامه‌های بسیج بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی کلیه پایگاههای بسیج نیز با محوریت طرح صالحین به عنوان برنامه آموزشی شجره طیبه بسیج برنامه‌ریزی می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی ابراز داشت: در این طرح نیروهای بسیجی در قالب حلقه های مختلف فرهنگی، بصیرتی و معرفتی توانمندی خود را در دفاع از اعتقادات و مبانی دینی افزایش می‌دهند.

وی تربیت سرگروههای این حلقه ها را در انتقال معارف دینی به بسیجیان دارای نقشی پر اهمیت دانست و افزود: در همین راستا بسیج طلاب و روحانیون اصفهان اقدام به برگزاری دوره تربیت سرگروه‌های طرح صالحین کرده است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون اصفهان گفت: در این دوره که از 13 تا 15 تیرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، 100 طلبه و روحانی اصفهان شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: این سرگروه‌ها در مراحل بعدی در پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون، محلات و دیگر اقشار بسیج به تبیین برنامه‌های معرفتی و بصیرتی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام احمدی شبکه‌سازی نیروهای بسیج، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب این گروه‌ها و ارتقای توان عقیدتی و سیاسی نیروها را از مهمترین اهداف تشکیل حلقه ‌های صالحین دانست./965/ت302/ع

ارسال نظرات