۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۷۰۳
برگزاری باشکوه مراسم شهادت امام کاظم(ع)؛

حضور بیش از 7 میلیون زائر داخلی و خارجی در کاظمین

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور بیش از 7 میلیون زائر ازعراق و سایر کشورهای خارجی باشکوه هرچه تمام تر برگزار شد.
کاظمين
به گزارش خبرگزاری رسا، سرتیپ «قاسم عطا» سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد و «شاکر الانباری» دبیرکل تولیت آستان مقدس حرم امام موسی کاظم (ع)، ساعاتی پیش در کنفرانس خبری مشترک در بغداد، از اتمام موفقیت آمیز مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) در کاظمین خبر دادند.

شاکر الانباری در این باره گفت: بیش از 7 میلیون تن از عاشقان اهل بیت (ع) از عراق و سایر کشورهای خارجی در این مراسم باشکوه حضور یافتند و بدون هیچ مشکلی به عزاداری و زیارت پرداختند.

قاسم عطا نیز با اشاره به موفقیت کامل تدابیر امنیتی و خدماتی در کاظمین افزود: نقشه های امنیتی برای حفاظت از زائران و عزاداران امام موسی کاظم (ع) که از هفته گذشته شروع شده بود با موفقیت به پایان رسید و هیچ مورد ناامنی در این مدت مشاهده نشد.

گفتنی است پس از حادثه خونین پل الائمه که در سالروز مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) در سال 2004 میلادی در کاظمین رخ داد و بیش از 140 تن به دلیل انتشار شایعه حضور تروریست های انتحاری در میان زائران و سقوط در دجله ازدحام جمعیت کشته و زخمی شدند، این مراسم هر ساله تحت تدابیر شدید امنیتی و با حضور میلیونی ملت عراق برگزار می شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات