۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۷۲۸

سامانه پیام کوتاه حوزه علمیه صادقیه تبریز راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز به بهره برداری رسید.
پيامک


مریم دین پرور، معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: سامانه پیام کوتاه این مرکز آموزش علوم دینی امروز در آستانه فرا رسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام(ص) افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ارسال فراخوان های علمی و آموزشی، اطلاع رسانی معاونت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، انعکاس اخبار حوزوی و همچنین ارتباط مستمر با طلاب علوم دینی از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه بوده است.

دین پرور ادامه داد: هم اکنون شماره تلفن های همراه تمامی طلاب خواهر تبریز در سامانه پیام کوتاه صادقیه به شماره 30007650002573 ثبت شده و ارتباط دو سویه میان طلاب و مدیریت مدرسه برقرار است.

معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موضوعات پایان نامه های طلاب حوزه علمیه صادقیه به روز رسانی می شود، اظهار داشت: این مرکز در راستای اجرای طری ابتکاری و با توجه به نیاز بومی استان، انتخاب عناوین پایان نامه های طلاب را به عهده خود ایشان گذاشته است.

وی جلوگیری از انتخاب موضوعات تکراری، قدیمی و کلیشه ای را از مهمترین اهداف این طرح دانست و گفت: طلاب علوم دینی بایستی با نگرشی جدید به موضوعات مبتلابه و بومی استان، نسبت به انتخاب موضوع پایان نامه خود اقدام کنند.

دین پرور در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح «‌یک کتاب در یک چکیده‌» خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش سطح مطالعات غیردرسی و مرتبط طلاب و همچنین آشنایی با اصول خلاصه نویسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طلاب خواهر در قالب این طرح آثار شهید مطهری، علامه جعفری و آیت الله جوادی آملی را مطالعه کرده و خلاصه آن را به ناظران انتخاب شده دوره تحویل خواهند داد.

دین پرور تصریح کرد: قبل از برگزاری این طرح، دوره آشنایی با روش تحقیق و پایان نامه نویسی برای طلاب علوم دینی این حوزه در روزهای 14 و 15 تیر با حضور استاد اعزامی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار می‌شود./935/پ202/ع

ارسال نظرات