۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۷۶۷
علمای بحرینی ساکن قم:

گفت و گو با نظام آل خلیفه از پایه و اساس باطل است

خبرگزاری رسا ـ علما و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم، گفت و گو و مذاکره با رژیم آل خلیفه را از پایه و اساس باطل عنوان کردند.
قيام ملت بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، روحانیون، استادان و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم مقدس در بیانیه، مواضع خود را در قبال گفت و گو با رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: اندیشه اسلامی اصیل محمدی بر لزوم محو نظام های فاسد و مفسد و فروپاشی عرش های طاغوت و پایان دادن به سلطه غیرشرعی آنان تاکید می کند و حضرت امام خمینی (ره) بهترین الگو برای این اندیشه آسمانی است که همواره ملت ها را به فروپاشی پایه و اساس نظام های ظالم و دیکتاتور و دشمنان اسلام دعوت می کرد.

استادان و طلاب علوم دینی بحرینی مذاکره با نظام آل خلیفه را بیهوده خواندند و افزودند: به صراحت و قاطعیت اعلام می کنیم که مذاکره با رژیم از پایه و اساس باطل بوده و پذیرش گفت و گو به معنای باقی ماندن نظام فاسد و مفسد آل خلیفه و هدر رفتن خون شهدا و نادیده گرفتن کرامت و فداکاری های ملت است. گفت و گو با مقامات با دیدگاه های اصیل اسلامی و خواسته و اراده ملت مومن مغایر دارد و همانگونه که آیت الله شیخ عیسی قاسم بارها تاکید کردند ملت مصدر قدرت است و باید به آن احترام گذاشت.

علمای بحرینی ساکن قم احکام ظالمانه علیه رهبران انقلاب را به شدت محکوم کردند و اظهارداشتند: احکام ظالمانه و غیر شرعی علیه رهبران و نمادهای قیام و حملات امنیتی گستاخانه مستمر از قبیل کشتار، شکنجه و تجاوز به شهروندان بار دیگر چهره زشت نظام را نشان داد و دلیلی روشنی بر عدم جدی بودن گفت و گو و بی فایده بودن آن است.

در پایان بیانیه تصریح شده است: ملت بزرگ و مومن بحرین با پایداری و استقامت بی نظیر، غیرت دینی و هوشیاری، رژیم را به زانو درآورده و بینی آن را به خاک مالیدند و خاندان آل خلیفه را در آستانه سرنگونی قرار دادند. از شهروندان عزیز می خواهم به راهپیمایی و اعتراضات خود ادامه دهند تا به فضل خداوند متعال در آینده ای نزدیک شاهد محو آثار طاغوت از جامعه اسلامی باشیم./980/ب902/گ
ارسال نظرات