۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۷۹۶

انتشار سه نشریه تخصصی مهدویت در تبریز

خبرگزاری رسا ـ سه نشریه تخصصی مهدویت به همت بنیاد فرهنگی خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز منتشر می شود.
مهدويت
حجت ‌الاسلام علی غروی، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این بنیاد همه ساله نشریات و ویژه نامه های مختلف تخصصی در حوزه مهدویت منتشر می کند که با استقبال عموم مهدی پژوهان همراه است.

وی خاطرنشان کرد: نشریه شمس ولایت به صورت سالانه از سوی این بنیاد منتشر می شود که حاوی مقالات تخصصی و علمی در موضوع مهدویت و ولایت از سوی صاحب نظران، متفکران و مهدی پژوهان سراسر کشور است.

عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی نیمه شعبان تبریز ادامه داد: نشریات امید دل‌ها در سه مناسبت مذهبی، جریان شعور کیهانی و امامت سه نشریه تخصصی هستند که بنا به مقتضیات زمان و شبهات روز جامعه، پاسخگوی نیاز مخاطبان است.

حجت الاسلام غروی با اشاره به ضبط مصاحبه های تصویری و صوتی از علما و فضلای برجسته حوزه های علمیه کشور با محوریت موضوع مهدویت اظهار داشت: اخیرا مصاحبه آیت الله سیدعلی شفیعی، عضو خبرگان رهبری و نویسنده کتب متعدد در حوزه مهدویت از سوی این بنیاد ضبط شده است.

وی همچنین با اشاره به سلسله جلسات تخصصی مهدویت در تبریز گفت: این جلسات به صورت ماهانه با حضور علما و مهدی پژوهان برجسته کشور آخرین جمعه هر ماه شمسی در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره بنیاد فرهنگی نیمه شعبان تبریز انتشار کتاب شوق دیدار (برگزیده اشعار شعرای جمهوری آذربایجان در موضوع مهدویت)، راه‌اندازی و به ‌روزرسانی سایت اینترنتی شمس ولایت و برگزاری جلسات آموزشی ویژه اعضای بنیاد را از دیگر فعالیت های این مرکز دانست./935/پ203/س
ارسال نظرات