۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۸۷۷
انقلابیون بحرینی:

به قیام خود ادامه خواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، گفت و گوی ملی را بازی رسانه ای نظام عنوان و بر ادامه قیام تاکید کرد.
راهپيمايي وحدت در بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که گفت و گوی ملی میان معارضان با نظام آل خلیفه از امروز آغاز خواهد شد، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه این کشور با صدور بیانیه ای، این گفت و گو را بیهوده خواند و بر لزوم ادامه اعتراضات تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: به هیچ وجه نمی توان مذاکراتی که غیرمتعادل و فاقد ضمانت های لازم است را پذیرفت، ما این گفت و گوها را در چهارچوب بازی رسانه ای مبتذل که نظام با استفاده از آن در پی کاهش فشار ملی و بین المللی است می دانیم و از همه شهروندان می خواهیم به مساله گفت و گو بی اعتنا باشند و به انقلاب بزرگ خود با عزم و اراده بیشتر ادامه دهند، خواسته ما از ملت وفاداری به انقلاب و خون شهدا اینست که گفت و گو را پشت سر بیاندازند و اهداف بزرگ را مدنظر قرار دهند.

ائتلاف انقلاب 14 فوریه افزود: واکنش ما در قبال مذاکرات فریبکارانه، افزایش اعتراضات حق خواهی است که سرنوشت سراسر کشور را تعیین خواهند کرد، به هیچ وجه فریب این مذاکرات را نمی خوریم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که این گفت وگو جز نمایشی فریبکارانه که درصدد خاموش ساختن انقلاب است چیز دیگری ندارد.

انقلابیون بحرینی تاکید کردند: بر تمسک به فعالیت های میدانی مستمر جهت رسیدن به رتبه های موفقیت و پیروزی پافشاری کرده و از وقوع در نزاع هایی که به اهداف بزرگمان خدشه وارد می سازد دوری خواهیم کرد، رژیم بی شرف در پی آنست که شهروندان را با یکدیگر مشغول سازد تا از طناب قیامی که هم اکنون به گردنش پیچیده شده است رها شود.

در پایان بیانیه آمده است: استقامت، ثبات و پایداری ما همانند گذشته، بلکه به مراتب بیشتر خواهد بود و به همگان اطمینان می دهیم که شعله انقلاب هیچگاه خاموش نمی شود و ریشه های آن همیشه روشن می مانند. ایمان ما به خداوند بزرگ و اعتمادمان به ملتی است که ما را در رسیدن به انقلاب یاری می سازد./980/ب902/گ
ارسال نظرات